نسخه چاپی

زیباترین لحظه زندگی‌ محمد بنا

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی گفت: اهتزاز پرچم ایران بالاتر از دیگر كشورها زیباترین لحظه زندگی من است.

به گزارش ايسنا، محمد بنا با بیان این مطلب افزود: تیم کشتی فرنگی ایران با سخت های بسیار زیادی راهی رقابتهای جام جهانی روسیه شد و ما به دلیل دیر صادر شدن روادید دو کشتی گیر اصلی‌مان یک ساعت مانده به وزن کشی به شهر سارانسک روسیه رسیدیم.

وی همچنين گفت: با این شرایط سخت فکر نمی کردم فرنگی کارانم این چنین ظاهر شوند ولی آنها در این رقابتها توانمندی‌ها و پتانسیل بالای خود را نشان داده و با غیرت و تعصب مثال زدنی آنها توانستیم تیمهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، بلاروس و بلغارستان را پشت سر گذاشته و با اقتدار برای سومین سال متوالی قهرمان جام جهانی شویم.

سوريان: قبل از المپيك محك جدي خوردم

همچنين حميد سوريان دارنده پنج مدال طلای جهان گفت: قهرمانی در جام جهانی کشتی فرنگی محک جدی پیش از حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن بود. در رقابت‌های جام جهانی تیم‌های شرکت کننده با ترکیبی از کشتی گیران اصلی خود در این مسابقات حضور داشتند. در این رقابت‌ها در پنج مبارزه به میدان رفتم و از اینکه توانستیم از نظير مانکیف روس انتقام بگیرم خوشحالم اما با توجه به اینکه تجربه المپیک را دارم می دانم باید برای حضور در این مسابقات در اوج آمادگی بود.

سوریان تاکید کرد: در کشتی مقابل الچین علی یف آذری در تایم اول با 5 امتیاز به پیروزی رسیدم اما وی در کشتی رو به خشونت آورد و با این حربه برنده شد.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...