نسخه چاپی

صعود فرانسه و سوئیس به یك هشتم نهایی جام جهانی

تیم های فرانسه و سوئیس موفق شدند با قرار گرفتن در رده های اول و دوم به مرحله بعدی جام جهانی راه یابند.

به گزارش نما، سوئیس که رقابت سختی با اکوادور برای صعود از این گروه داشت توانست با نتیجه 3 بر صفر هندوراس را شکست دهد. سوئیس خیلی زود توانست به گل برسد. ضربه زیبا و مهارنشدنی شقیری در دقیقه 3 باعث شد تا شاگردان اوتمار هیتسفلد خیلی زود از حریف خود جلو بیفتند. در ادامه بازی روند متعادلی به خود گرفت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه شقیری در دقیقه 32 موفق شد با نفوذ به محوطه جریمه هندوراس گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. تا نیمه نخست در نهایت با برتری 2 بر صفر سوئیس به پایان برسد.

هندوراس در نیمه دوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و اگر بی دقتی مهاجمان این تیم نبود می توانست چند بار دروازه سوئیس را باز کند . حتی یکبار نیز پالاسیوس در محوطه جریمه سوئیس سرنگون شد که داور مسابقه پنالتی تشخیص نداد در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان داد داور اشتباه کرده است.

در ادامه سوئیسی ها توانستند به گل سوم خود نیز دست یابند. شقیری موفق شد در دقیقه 71 گل سوم را نیز به ثمر برساند تا هت تریک کرده باشد. سوئیس در ادامه بازی را به کنترل خود درآورد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر سوئیس به پایان برسد.

فرانسه و اکوادور در دیگر دیدار این گروه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه نخست بازیکنان فرانسه بازی بهتری به نمایش گذاشتند و چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند. جدی ترین موقعیت بازی را کریم بنزما در دقیقه 28 بدست آورد که با بی دقتی از دست داد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم مسابقه آنتونیو والنسیا به دلیل خطای خطرناک روی پای دیگنه با دریفات کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد تا فرانسه توپ و میدان را در اختیار بگیرد. فرانسوی ها در ادامه صاحب چند موقعیت گلزنی شدند که با بی دقتی از دست دادند. البته یک بار نیز دیرک دروازه به کمک اکوادوری ها آمد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

*جدول نهایی

فرانسه 7 امتیاز

سوئیس 6 امتیاز

اکوادور 4 امتیاز

هندوراس بدون امتیاز

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...