نسخه چاپی

علت تصادف زنجیره ای در ولنجك مشخص شد

این ادله پیش‌بینی اولیه است اما جهت قطعیت نهایی و یافتن دلیل اصلی تصادف، پلیس مشغول بازدید فنی از چرخ میدل باس است.

به گزارش نما، سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس پیرامون تصادف منطقه ولنجک اظهار داشت: مینی‌بوس میدل‌باس از شمال به جنوب ولنجک در خیابان ساسان در حال حرکت بود که با 12 خودرو که تعدادی در حال حرکت و تعدادی نیز به صورت پارک شده متوقف بودند برخورد می‌کند.



معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به شیب طولی تند محل حادثه و استفاده زیاد راننده از ترمز و سرعت گرفتن خودرو، ترمز خوب عمل نکرده و منجر به حادثه تصادف می‌شود.



این مقام انتظامی افزود: این ادله پیش‌بینی اولیه است اما جهت قطعیت نهایی و یافتن دلیل اصلی تصادف، پلیس مشغول بازدید فنی از چرخ میدل باس است.



وی گفت: سواری پراید که اولین اتوموبیلی بود که مینی‌بوس با آن تصادف کرد به علت شدت حادثه هر سه سرنشین آن مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند؛ یکی دو نفر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شده بودند که به طور سرپایی مداوا شدند.



معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محل تصادف در خیابان فرعی بود و چون در معبر اصلی تصادف رخ نداده مشکل ترافیکی در محدوده ولنجک وجود ندارد.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...