نسخه چاپی

دعوا بر سر جای پارك، جان كودك دو ساله را گرفت

پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای كشف راز قتل كودك ۲ساله‌ای كه پس از خوردن آش، مسموم شده و جانش را از دست داده، شروع كرده است.

به گزارش نما به نقل از همشهری، عصر 20خردادماه، زماني كه زنگ خانه‌اي در يكي از خيابان‌هاي گرگان به صدا درآمد، صاحبخانه از پشت آيفون صداي پسربچه‌اي را شنيد كه مي‌گفت آش آورده است. زن جوان خودش را به مقابل در رساند و پس از گرفتن ظرف آش به داخل خانه برگشت. پدر خانواده تازه از سر كار برگشته و به حمام رفته بود و سارينا، دختر 5ساله خانواده هم سرگرم بازي بود اما سيدحمزه 2ساله، با ديدن ظرف آش شروع به سر و صدا كرد و ‌گفت كه آش مي‌خواهد.



زن جوان وقتي اصرار پسرش را ديد، ظرف را مقابل او گذاشت و قاشقي به وي داد تا سرگرم خوردن‌ آش شود. در همين هنگام سارينا هم به برادر كوچكش پيوست و هر دو مشغول خوردن‌ آش بودند كه پدر خانواده پس از خروج از حمام متوجه بوي بدي شد كه فضاي خانه را پر كرده بود. اين بو، مرد جوان را به ظرف‌ آش رساند و پس از اينكه كمي از‌ آن را مزه كرد، فهميد كه مسموم است و فريادزنان از همسرش خواست بچه‌ها را سوار ماشين كنند و به بيمارستان بروند.



سيدابراهيم حسيني، پدربزرگ خانواده در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: آن روز پس از اينكه پسرم سيدحمزه و سارينا را به بيمارستان برد، در نهايت سيدحمزه به‌دليل مسموميت شديد جانش را از دست داد. پس از آن تصميم گرفتيم سارينا را به بيمارستان بوعلي ساري كه مجهزتر بود ببريم اما بيشتر از 3ساعت طول كشيد تا توانستيم آمبولانس بگيريم و نوه ديگرم را به ساري منتقل كنيم. او ادامه مي‌دهد: خوشبختانه سارينا به‌موقع تحت درمان قرار گرفت و از خطر مرگ نجات يافت. پس از آن مشخص شد آشي كه در اختيار عروسم قرار گرفته بود، آغشته به قرص برنج بوده و همين باعث شده كه نوه 2ساله‌ام به‌شدت مسموم شود و جانش را از دست بدهد.



به‌دنبال مرگ دلخراش كودك 2ساله و شكايت خانواده حسيني، تحقيقات پليس درخصوص اين ماجرا آغاز شد. بررسي‌ها نشان مي‌‌داد كه حدود 4روز پيش از اين حادثه، پدر حمزه با فردي درگير و تهديد به قتل شده و اين احتمال وجود داشت كه جنايت از سوي وي صورت گرفته باشد. با توجه به شكايت خانواده مقتول و بررسي‌هاي انجام شده، پليس با شناسايي مظنون پرونده، وي را دستگير كرده اما اين مرد اظهار بي‌گناهي مي‌كند و مي‌گويد كه در اين حادثه نقشي نداشته است. با اين حال تحقيقات براي مشخص‌شدن صحت گفته‌هاي مظنون پرونده ادامه دارد تا زواياي تاريك اين حادثه روشن شود.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...