نسخه چاپی

محدودیت ترافیكی تعطیلات پایان هفته

رییس مركز كنترل ترافیك راهور ناجا محدودیت های ترافیكی تعطیلات پایان هفته را تشریح كرد.

به گزارش نما، سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی « خبرگزاری دانشجو» در تشریح محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته گفت: تردد موتور سیکلت ها تا ساعت 24 روز جمعه 6 تیرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.



رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج یکطرفه است.



سرهنگ حمیدی در ادامه بیان داشت: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 6 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه6 تیر ماه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود.



رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد: تردد تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است و نیز تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 تیر ماه از محور هراز ممنوع است.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...