نسخه چاپی

تیم‌ملی در جام‌جهانی عملكرد خوبی داشت

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس عملكرد ایران در جام جهانی بیستم را مثبت ارزیابی كرد.

محمد زادمهر در مورد دیدار تیم ملی ایران برابر بوسنی که با شکست 3 بر یک ملی‌پوشان ایران همراه بود، اظهار داشت: تیمی که امروز برابر بوسنی بازی کرد با 2 بازی گذشته ما قابل قیاس نبود. وقتی گل خوردیم به حمله روی آوردیم ولی در ضد حملات گل خوردیم. ما در کارهای دفاعی عملکرد مثبتی داشتیم اما در حمله با مشکل مواجه شدیم.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و شاید آنها بعد از بازی با آرژانتین خوب ریکاوری نشده بودند؛ ما برنامه دوم برای اینکه اگر گل بخوریم تا حمله کنیم نداشتیم. برابر آرژانتین هم دیر گل خوردیم و شاید اگر در آن بازی هم پس از گل رو به حمله می‌آوردیم گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم.

این کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت: به هر حال در جام‌جهانی تجربه خوبی به دست آوردیم و توانستیم گلزنی هم کنیم. این بازی و گل قوچان‌نژاد نشان داد وقتی یک بازیکن تمرکز می‌کند با تمام وجودش بازی می‌کند بالای 15 بار روی آن خطا می‌کنند ثمره‌اش هم باید گلی باشد که او زد.

زادمهر با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ایران در جام بیستم گفت: در مجموع ما عملکرد خوبی داشتیم ولی بازی مقابل آرژانتین توقعات را بالا برد و اگر بخواهیم نمره بدهیم، فکر می‌کنم نسبت به جریان 4 سال گذشته فوتبال ما بهتر عمل کرد. به هر حال باید بیشتر کار کنیم.

وی اضافه کرد: ما در این جام جزو تیم‌های خوب آسیا بودیم و اگر واقع‌بین باشیم می‌بینیم که خیلی از تیم‌های بزرگ حذف شدند و ما هم یکی از آنها بودیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...