نسخه چاپی

كی‌روش 30 سال فوتبال ایران را جلو برد

مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: كی‌روش به تنهایی ۲۰ تا ۳۰ سال فوتبال ایران را جلو برد.

رضا قوچان‌نژاد در مورد شکست 3 بر یک مقابل بوسنی گفت: بازی خوبی بود بوسنی بهتر از ما بازی کرد. ما در نیمه اول کمی استرس داشتیم. نمی‌دانم چرا نسبت به دو بازی اول سطح بازی ما پایین آمده بود.

وی در مورد اینکه شاید به خاطر خستگی و تحلیل بدنی این اتفاق افتاد گفت: نه، بوسنی خیلی بهتر از ما بازی کرد شانس صعود در دست ما بود اما نتوانستیم این شانس را نگه داریم در هر حال باید از سرمربی تیم و همه بازیکنانی که در برزیل بودند و همه مسئولان تشکر کنم.

قوچان نژاد در مورد اینکه نگاه دنیا به فوتبال ایران عوض شد گفت: ما در زمین فوتبالمان را به دنیا نشان دادیم نه با حرف. امیدوارم که وضعیت ما بهتر شود و پیشرفت کنیم. همه ما امیدواریم که کی‌روش بماند او در 3-4 سالی که در ایران بود به تنهایی 20 تا 30 سال فوتبال ایران را به جلو برد. بدون کی‌روش نمی‌توانستیم به جام جهانی برویم.

وی در مورد اینکه کی‌روش خداحافظی کرده یا نه گفت: نه او خداحافظی نکرد و امیدواریم که کی‌روش همچنان سرمربی تیم‌ملی ایران باقی بماند البته فقط خدا می‌داند که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

قوچان‌نژاد در مورد اینکه دیدن ادامه جام‌جهانی از تلویزیون چه حسی دارد به خصوص اینکه او در جام‌جهانی هم گلزنی کرد گفت: حس خاصی ندارم زیرا تیم‌ملی اوت شده است. دوست داشتیم صعود کنیم اما صعود نکردیم و این مسئله دردناک است. همه ما دوست داشتیم که همچنان در جام‌جهانی و برزیل باقی بمانیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه داور بازی ایران و آرژانتین را می‌بخشد یا نه گفت: چرا نبخشم؟ او هم یک انسان است و اشتباه می‌کند ربات که نیست. شاید اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شرایط مسابقه عوض می‌شد و به نفع ما هم بود اما داور ربات نیست و انسان است.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...