نسخه چاپی

آیت‌الله علوی‌گرگانی: داعشی‌ها جاهل‌اند

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به تجاوزات داعش در عراق و آشوب گری آنها در این سرزمین گفتند: طبق آموزه های دینی نطفه پاك نیروی پاك و صالح بوجود می آورد و نطفه ناپاك نیز نیرویی ناپاك تربیت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از افسران سپاه امام علی(ع) اظهار کردند: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان همه باید برای میهمانی خدا آماده شویم و به استقبال آن برویم و از آن بهره کافی را ببریم.

ایشان با اشاره به آغاز ماه میهمانی خدا گفتند: هر فردی ماه رمضان را درک کند پاک و طاهر گردیده و نسبت به انجام فرائض خود دقت می کند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به تجاوزات داعش در عراق و آشوب گری آنها در این سرزمین خاطرنشان کردند: طبق آموزه های دینی نطفه پاک نیروی پاک و صالح بوجود می آورد و نطفه ناپاک نیز نیرویی ناپاک تربیت می‌کند.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی داعش را نطفه ناپاک معرفی کردند و افزودند: با توجه به کارها و فعالیت های داعش و جنایات آنها می توان گفت که آنها از نطفه ناپاکی بوجود آمده اند.

ایشان علت انجام گناه را دوری از خدا، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) دانستند و گفتند: هرکس در صورتی که از خداوند فاصله بگیرید، بدون توجه به رضایت خداوند هر کاری را انجام می‌دهد واین سرآغاز مسیر گمراهی است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مسائلی که باید در این ماه از آنها پرهیز کنیم گفتند: در این ماه انسان باید از غیبت، تهمت و کارهای ناپسند دوری کند و مراقب اعمال و رفتارهای خود باشد تابتواند رضای خداوند را جلب کرده و مسیر تعالی را بپیماید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان تصریح کردند: هرکس که به دنیا بیش از آخرت اهمیت دهد و آخرت نزد او جایگاهی نداشته باشد مورد قهر و غضب خداوند قرار می گیرد و بنا بر آیات قرآن عذابی سخت در انتظار اوست.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...