نسخه چاپی

پخش «از آسمان» با موضوع شهیدمهرآیی

پدر و مادر شهید حمیدرضا مهرایی 32 سال چشم انتظار فرزندشان بودند تا اینكه پس از انجام آزمایش های ژنتیك، خرداد ماه امسال به آنها اعلام می شود كه پسرشان در سال 89 به عنوان شهید گمنام در شهر قرچك به آغوش ارادت خاك سپرده شده است.

به گزارش نما، امیر خورشیدی فرد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برنامه این هفته از آسمان، زندگی جوانی را رعایت می کند که در عملیات آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسید و پیکرش هیچ وقت به نزد خانواده بازنگشت.

این تهیه کننده و کارگردان برنامه های تلویزیونی در ادامه بدون اشاره به مراحل تصویربرداری اشاره کرد: پدر و مادر شهید حمیدرضا مهرایی 32 سال چشم انتظار فرزندشان بودند تا اینکه پس از انجام آزمایش های ژنتیک، خرداد ماه امسال به آنها اعلام می شود که پسرشان در سال 89 به عنوان شهید گمنام در شهر قرچک به آغوش ارادت خاک سپرده شده است.

وی در پایان گفتگو با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و شهدای هفتم تیر گفت: برای تهیه این برنامه با خانواده شهید همراه شدیم تا نخستین دیدار پدر و مادر با سنگ مزار پسر را به تصویر کشیده و ضمن مصاحبه با اعضای خانواده حمید رضا، شخصیت این جوان عاشق را بهتر بشناسیم.

از عوامل تهیه این مجموعه می توان به حمید بناء (نویسنده)، نادر گهرسودی (گوینده)، بابک مهدیزاده (تصویربردار و تدوینگر)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی مجموعه) اشاره کرد.

خاطر نشان می شود این برنامه جمعه 6 تیر ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...