نسخه چاپی

تمرین تیم فوتبال با توپ های برنجی

عکس خبري -تمرين تيم فوتبال با توپ هاي برنجي

بازیكنان تیم ملی فوتبال ژاپن با توپ های برنجی تمرین كردند تا سطح مهارت خود را برای مسابقات المپیك لندن ارتقا بخشند.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن با توپ های برنجی تمرین کردند تا سطح مهارت خود را برای مسابقات المپیک لندن ارتقا بخشند.

ژاپن بار دیگر با ایده ای مبتکرانه مردان فوتبالی خود را برای مسابقات المپیک لندن آماده می کند. بازیکنان تیم ملی ژاپن با "توپ های برنجی" که ظاهری عجیب غریب و شبیه مثلث داشتند، تمرین کردند.

به گزارش رسانه های محلی، این توپ ها شکل و شمایلی شبیه به "اُنیگیری"، نوعی غذای سنتی ژاپنی داشت. این غذا مانند کته ایرانی است که آن را به صورت گرد درمی آورند و سرو می کنند.





بازیکنان توپ های برنجی را که در پوششی از یک نوع جلبک دریایی قرار گرفته بودند، در طی جلسه تمرین به سوی گلر این تیم نشانه می رفتند.

"تاکویا ماسودا"، دروازه بان تیم پس از پایان این جلسه تمرین سرسام آور به روزنامه ورزشی "نیکان" ژاپن گفت: تمرین خوبی بود. امیدوارم که بتوانیم این شیوه را در مسابقات هم به کار بگیریم.

"هیسانوری فوجی وارا"، مربی دروازه بان ها هم افزود: این توپ ها ظاهری غیرمعمولی دارند، به همین دلیل در هوا به شکلی متفاوت حرکت می کنند. حرکت و شکل عجیب این توپ ها باعث بروز یک عکس العمل خوب و همچنین افزایش سطح تمرکز بازیکنان می شود.

ژاپن از آن دسته از کشورهایی است که از شیوه های خلاقانه متفاوتی برای تمرین بازیکنان استفاده می کند. به عنوان مثال این تیم قصد دارد برای بازی مقابل اسپانیا در 26 ماه جولای در گروه چهارم در مسابقات المپیک لندن، در جلسات تمرین از توپ والیبال استفاده کنند. ژاپن در این گروه به مصاف تیم های اسپانیا، هندوراس، و مراکش خواهد رفت.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...