نسخه چاپی

برخی می‌خواهند دانشگاه آزاد را "آزاد" كنند

عضو كمیسیون آموزش مجلس گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی باید شعائر اسلامی پررنگ تر مورد توجه قرار گیرد اما برخی می‌خواهند این دانشگاه را از هر جهت نیز آزاد كنند.

به گزارش نما ، علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی«خبرگزاری دانشجو»، درباره ابلاغیه جدید دانشگاه آزاد مبنی بر برخورد نکردن حراست دانشگاه آزاد با موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه گفت: کسانی که در دانشگاه آزاد حجاب را به سخره می گیرند چه کسی باید با آنان برخورد کند و در زمینه ارتباطی و حراست آنان را کنترل نماید تا به واسطه این کنترل فضا سالم بماند؟!



وی با بیان اینکه مطرح کردن این قانون در حراست دانشگاه آزاد باعث شگفتی است، خاطرنشان کرد: انتظار این است که در این مسئله دقت صورت گیرد زیرا دانشگاه محل رشد کمالات معنوی و علمی است نه اینکه جولانگاه نمایش مد، لباس و آرایش باشد زیرا برخی افراد دانشگاه را با سالن جشن های عروسی اشتباه گرفته اند.



سلیمی ادامه داد: برخی از دانشجویان قابل ارشاد نیستند و در برخی رفتارها تعمد دارند همچنین به دنبال آلوده کردن فضای امن فرهنگی دانشگاه ها هستند پس باید در این مسائل با آنان برخورد شود تا فضای سالم دانشگاه دستخوش برخی تصمیماتی که خروجی مناسب ندارند، نشوند.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دانشگاه اسلامی باید شعائراسلامی را پررنگ تر کند،تصریح کرد: بحث محتوا در دانشگاه آزاد با دانشگاه های دیگر تفاوتی ندارد اما رفتارهایی از سوی برخی صورت می گیرد که می خواهد دانشگاه آزاد از هر جهت آزاد شود در صورتی که دانشگاه آزاد اسلامی باید شعار اسلامی بودنش به صورت ویژه تری مورد توجه قرار گیرد.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...