نسخه چاپی

لاریجانی: 5+1 دست از موذی‌گری بردارد

عکس خبري -لاريجاني: 5+1 دست از موذي‌گري بردارد

رئیس مجلس تأكید كرد: 1+5 باید متوجه باشد كه ملت ایران انتظار دارد آنها رفتار گذشته خود را اصلاح كنند و دست از بازی‌گری‌های موذیانه بردارند.


به گزارش نما به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه در نسخ پیش از دستور خود با اشاره به دور دوم مذاکرات با 1+5 اظهار داشت: این روزها دور دوم مذاکرات هسته‌ای در بغداد انجام می‌گیرد و ملت ایران هر چند نسبت به برخوردهای دوگانه برخی کشورهای زورگو در مورد مسئله هسته‌ای دچار بی‌اعتمادی و ابهام جدی هستند اما از آنجا که مشی جمهوری اسلامی ایران و همیشه حل و فصل مسائل در مذاکرات عادلانه و واقعی است، این مذاکرات را ادامه می‌دهد.

وی افزود: اما 1+5 باید متوجه باشد که ملت ایران انتظار دارد آنها رفتار گذشته خود را اصلاح کنند و دست از بازی‌گری‌های موذیانه بردارند چرا که نمی‌شود در مذاکرات لبخند زد و در پشت صحنه دنبال اقدامات ایذایی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: ملت ایران از مذاکرات واقعی و منصفانه استقبال می‌کند البته بر حقوق خود نیز مصر است.

لاریجانی همچنین ادامه داد: رویکرد اصلاحیه 1+5 می‌تواند منافع جدی برای امنیت و آرامش منطقه‌ای و در صحنه بین‌الملل داشته باشد که امید است بر این نکته توجه داشته باشند چراکه قطعا حضور ذهن دارند مسیر تحولات منطقه حکایت از روشن‌بینی اسلامی دارد؛ در مصر، تونس، لیبی، بحرین و یمن و زمان بازی‌های تاکتیکی مفلوکانه سیاسی به پایان رسیده است.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...