نسخه چاپی

واكنش داریوش یزدانی به حذف تیم‌ملی

بازیكن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی كنونی تیم لس آنجلس بلوز آمریكا گفت: كادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تلاش زیادی برای موفقیت در فاز دفاعی انجام داد و ملی پوشان كشورمان در این حوزه نمره قبولی گرفتند و البته در سایر حوزه ها پیشرفتی نداشتیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، «داریوش یزانی» روز پنجشنبه بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سرانجام برای تیم ملی ایران به پایان رسید و اکنون صحبت های زیادی در خصوص عملکرد تک تک اعضای فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی پیش می آید.

وی با قدردانی از تلاش های تک تک اعضای تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: کادر فنی تیم کشورمان تلاش زیادی در فاز دفاعی انجام داده بود و در این حوزه می توان نمره قابل قبولی به تیم ملی داد اما این تیم نشان داد در حوزه های دیگر به مانند سال های گذشته نه تنها پیشرفتی نداشته بلکه پسرفت هم داشته است.

وی ادامه داد: در تیم ملی ایران در طول ٢٧٠ دقیقه (سه دیدار مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین) تقریبا خبری از بازی سازی از خط دفاعی و میانه میدان، بازی مالکانه، توسعه بازی در تمام نقاط زمین و مهیا کردن موقعیت گلزنی نبود.

یزدانی با بیان اینکه تیم ملی کشورمان، شجاعت و جسارت لازم را نداشت، اضافه کرد: این در حالی است که کادر فنی تیم ملی حدود سه سال فرصت برای آموزش ملی پوشان در تمامی حوزه ها و ارایه فوتبالی با کیفیت بهتر داشت.

وی تصریح کرد: فوتبال در دنیا به سرعت در حال تغییر بوده و اساس کار تمامی مراجع، باشگاه ها و مربیان تیم ها نمایش فوتبال زیبا است؛ باید ببینیم بازیکنان را چقدر در ارایه نمایش زیبا آموزش داده ایم. این نوع آموزش باید از باشگاه های کشورمان آغاز شود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در خصوص تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به طور کلی می توان گفت که ما بدون عبرت گرفتن از گذشته، به گمانه زنی، تحلیل های بی پایه و اساس و احساسی، ساختن قهرمان در شب و سوختنش در صبح دیگر عادت کرده ایم و به نوعی به پایان های تلخ عادت داریم.

تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل در ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر ˈسالوادورˈ با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم بوسنی و هرزگوین شکست خورد و با قعرنشینی در گروه F از این رقابت ها حذف شد.

شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۶ خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز ۳۱ خرداد ماه در مصاف با تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه ۱+۹۰ «لیونل مسی» مغلوب شدند تا با یک امتیاز به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.

۱۳۹۳/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...