نسخه چاپی

رسوایی كاندیدای ریاست جمهوری

این اسناد كه شامل 23 فقره است، نشان می دهد كه شفیق كاملا وابسته به رژیم مبارك بوده است و هیچگاه و به هیچ صورتی در جنگ اكتبر شركت نكرده بود .. به صورتی كه همه كاركنان نیروی هوایی كه از دوران گذشته و جنگ اكتبر زنده مانده اند، با سند شهادت می دهند كه وی در این جنگ حضور نداشت.

یک روزنامه مصری با انتشار اسنادی درخصوص احمد شفیق آخرین نخست وزیر رژیم مخلوع حسنی مبارک و نامزد انتخابات ریاست جمهوری، از رسوایی های مالی وی در دوران گذشته و دروغ بودن ادعاهای او درباره شرکت در جنگ اکتبر پرده برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه الشروق مصر تأکید کرد این اسناد قرار بود از سوی برخی کارکنان سازمان هواپیمایی و شرکت هواپیمایی مصر، در کنفرانسی مطبوعاتی افشا شود؛ ولی عصر شنبه با یورش عناصر احمد شفیق به کنفرانس مطبوعاتی مذکور و حمله به خبرنگاران در مقر اتحادیه روزنامه نگاران، این کنفرانس برگزار نشد.

این اسناد که شامل 23 فقره است، نشان می دهد که شفیق کاملا وابسته به رژیم مبارک بوده است و هیچگاه و به هیچ صورتی در جنگ اکتبر شرکت نکرده بود .. به صورتی که همه کارکنان نیروی هوایی که از دوران گذشته و جنگ اکتبر زنده مانده اند، با سند شهادت می دهند که وی در این جنگ حضور نداشت.

همچنین این اسناد با اشاره به رابطه نزدیک شفیق با خانواده مبارک نشان می دهد که وی با بودجه نیروی هوایی یک باغ وحش اختصاصی برای مبارک و نوه اش ایجاد کرده، و با ارسال هواپیمای باری ارتش به اروپا، 2 اسب بسیار گران قیمت برای نوه مبارک خریداری کرده بود.

در این اسناد تأکید شده است که شفیق اسبها را با هواپیما از قاهره به شرم الشیخ می فرستاد تا نوه مبارک بتواند در آنجا اسب سواری کند.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...