نسخه چاپی

رونالدو: امیدوارم آرژانتین حذف شود

رونالدو معتقد است برزیل و آرژانتین فینال جام بیستم را برگزار خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، تقریبا چهره تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مشخص شده است. این مرحله از جام جهانی روز شنبه با دیدار برزیل و شیلی آغاز می‌شود.

رونالدو مهاجم سال‌های نه چندان دور برزیل که موفق شد با این تیم گل‌های زیادی به ثمر برساند درباره فینال جام بیستم گفت: من فکر می‌کنم برزیل قطعا یک پای فینال است و اگر از آن طرف آرژانتین بتواند به فینال برسد شاهد یک فینال رویایی خواهیم بود و من فکر می‌کنم این اتفاق در جام بیستم رخ می‌دهد.

رونالدو ادامه داد: اگر برزیل بتواند در این فینال رویایی آرژانتین را شکست دهد یک قهرمانی ویژه برای برزیلی‌ها به دست آورده است. البته از طرفی هم دوست دارم آرژانتین حذف شود تا تیم دیگری به فینال برسد.

رونالدو در ادامه با تمجید از مسی گفت: او در این جام تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، امثال او، کریستیانو رونالدو و نیمار جام جهانی را جذاب و زیبا کرده‌اند. فکر می‌کنم در ادامه رقابت‌ها نیز مسی عملکرد خوبی داشته باشد.

آرژانتین مثل برزیل بازی‌های خوبی را در این جام انجام نداده است. رونالدو درباره این موضوع می‌گوید: برای هر دو تیم کسب پیروزی در جام جهانی در اولویت نخست است و ممکن است این باعث شود تا بازی‌های دو تیم زیبا نشود. آرژانتین با مسی و برزیل با نیمار در این جام توانستند امتیازهای لازم را به دست آورند و درخشش خوبی داشته باشند. هر دوی این بازیکنان ارزش زیادی برای تیم‌شان دارند و اگر هر دو در فینال حاضر باشند، خیلی خوب خواهد بود.

۱۳۹۳/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...