نسخه چاپی

«آتش بس ۲» شهریور ماه اكران می‌شود

عکس خبري -«آتش بس ?» شهريور ماه اکران مي‌شود

«آتش بس ۲» كه پیش از این قرار بود جزو فیلم‌هایی باشد كه عید فطر روی پرده سینماها برود، شهریورماه اكران خواهد شد.

به گزارش نما ، تهمینه میلانی کارگردان «آتش‌بس 2» در گفت‌وگو با آنا گفت: ««آتش‌بس 2» آخرین مراحل فنی را طی می‌کند و به‌زودی آماده اکران می‌شود. پیش از قصد داشتیم این فیلم را برای عید فطر روی پرده سینماها ببریم، اما به‌دلایل متعددی برنامه نهایی‌مان تغییر کرد و تصمیم بر این شد که اکران «آتش‌بس 2» به شهریورماه موکول شود.»

وی افزود: «قصد دارم «آتش‌بس» را تا قسمت پنجم ادامه دهم که هر یک از قسمت‌ها داستان مجزایی دارد. این مجموعه قصد دارد مخاطبان را به‌سوی آتش‌بس دادن و یا حداقل بیشتر اندیشیدن به روابط اشتباه خانوادگی، اجتماعی و درنهایت سیاسی وادار کند. مجموعه فیلم‌های «آتش‌بس» با محور قرار دادن دکتر مشاور روان‌شناس که تا آخرین قسمت آتیلا پسیانی نقش او را ایفا می‌کند و با مشاوره یکی از متخصصین برجسته ایرانی، ساخته خواهد شد.»

میلانی که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «هزارتوهای تهران» را نیز در برنامه کاری خود دارد درباره این فیلم نیز عنوان کرد: «هنوز در مرحله پیش‌تولید هستیم و هیچ از یک از مذاکرات و قراردادهایمان قطعی نشده است. هر زمان که به نتایج نهایی برسیم و بخواهیم فیلم‌برداری را آغاز کنیم اطلاعات کامل را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

در خلاصه‌ی داستان «آتش‌بس 2» آمده است: یک زوج جوان و تحصیل‌کرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت‌زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.

«آتش‌بس 2» با بازی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری، رایان جواهریان از 16 بهمن 92 در لوکیشنی در فرمانیه تهران آغاز شد.

سایر عوامل این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را محمد نیک‌بین بر عهده دارد عبارت‌اند از: مدیرتولید: محمدصادق آذین، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر صدابرداری: اسحاق خانزادی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، تدوین: مستانه مهاجر، طراح گریم: جلال‌الدین معیریان، طراح صحنه و لباس: آزیتا میلانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عباس خواجه‌وند، منشی صحنه: الهام راد، اجرای گریم بانوان: میشا جودت، اجرای گریم آقایان: شهرام توانا و مدیر تدارکات: امیر یمینی.

۱۳۹۳/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...