نسخه چاپی

آقای وزیر؛ این مانتوها ایرانی و اسلامی هستند؟

عکس خبري -آقاي وزير؛ اين مانتوها ايراني و اسلامي هستند؟

تك خوانی خواننده زن در حضور وزیر ارشاد را خیلی ها شكستن تابوی 35 ساله ممنوعیت تك خوانی زنان تعبیر كردند اما خیلی ها هم این ماجرا را معبری برای باز شدن جاده ای می دانستند كه خبرهای خوشی از آن به گوش مردم مسلمان و متدین ایران زمین نمی رسید.

به گزارش نما ،قرار شد عصر روز سه شنبه سوم تیرماه، مراسم رونمایی از مانتوهای ورزشگاهی در مرکز تخصصی مدلینگ یا همان خانه مد برگزار شود؛ رونمایی همراه با نمایش زنده لباس یا همان ویولت.
مراسمی که به مناسبت حضور تیم ملی در جام جهانی برگزار می شد و بسیاری از طراحان لباس و اهالی رسانه هم در آن شرکت داشتند. قرار شد در این مراسم لباس هایی از جنس ایرانی و اسلامی و با عناوین «آرک ایرانی»،«مانتوزا»، «پانچویوز» و«مانتویوز» رونمایی شود.
مریم مویدی به عنوان مدیر موسسه به میان جمع آمد و از تلاش های خانه مد ایران برای طراحی و مدسازی درست ایرانی و اسلامی گفت. گفت که برای تهیه این مانتوهای ورزشکاری از یک ماه پیش دست به کار شده اند و در انتظار ثبت رسمی آن در وزارت ارشاد بوده اند.
بعد نوبت به جاوید شیرازی مدیر مسئول موسسه خانه مد رسید: "این لباس ها برای ورزشکاران نیست بلکه برای تماشاچیان و جامعه طراحی شده است. راحتی ، کیفیت و استاندارد بودن با عرف و شرع جامعه و خواست های وزارت ارشاد از جمله شاخصه های اصلی این لباس ها است.

او البته این را هم گفت که جدای از جام جهانی فوتبال تیم ملی ما در مسابقات دیگر در آسیا نیز حضور خواهد داشت از این رو این لباس ها می توانند لباس های خوبی برای تماشاگران ما باشد که برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه ها حاضر می شوند. از سوی دیگر هرقدر این مجموعه توانست لباس های طراحی شده را به فروش برساند دریافتی و فروش آن برای حمایت ازملی پوشان به تیم ملی منتقل می شود.
خبر خوب بود و جذاب، اما هیچکدام از سایت ها و حتی خبرگزاری هایی که خبر را منتشر کرده بودند تصاویری واضح از این مانتوها نداشتند. اینکه چرا از این مانتوهای ایرانی و اسلامی که حالا فضا رابرای حضور بانوی ایرانی فراهم کرده تصویری در دسترس نیست و یا تصاویر به صورت تمام قد نمایش داده نمی شود سوال برانگیز بود.
اندکی گشت و گذار در اینترنت صفحاتی را باز کرد که همه اشان فیلتر بودند، تصاویری داشتند از بانوان و دختران جوانی که در میان جمع کثیر طراحان لباس و اهالی رسانه! به نمایش زنده می پرداختند. تصاویری که شاید به درستی نباید در رسانه ها پخش می شد.
اما سوال مهم تر اینکه آیا واقعا این لباس ها از وزارت ارشاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی مجوز گرفته و ثبت رسمی شده اند؟ و چرا از لباس هایی که ثبت رسمی شده اند و مراسم رونمایی برایشان برگزار شده تصاویری منتشر نمی شود؟ و چرا تصاویر فقط مانتوها را تا بالای زانو نشان می دهد؟

گزارش:سمیه عظیمی

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
عبدالله
0
0
۱۳۹۳/۴/۱۰
واقعا شرم آور است ... چه کسي مجوز اين کار را داده است ؟
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...