نسخه چاپی

زیباكلام: دوست نداشتم بگویم ولی رای روحانی مال اصلاح‌طلبان است!

صادق زیباكلام می‌گوید دوست نداشته به تعداد آراء خود روحانی بپردازد اما این اصلاح‌طلبان بودند كه موجب شدند روحانی 19 میلیون رای بیاورد.

صادق زیباکلام می‌گوید دوست نداشته به تعداد آراء خود روحانی بپردازد اما این اصلاح‌طلبان بودند که موجب شدند روحانی 19 میلیون رای بیاورد.
وی اخیراً مدعی شده بود روحانی یک میلیون رای بیشتر نداشته و نباید او و اطرافیانش دچار سوءتفاهم شوند.زیباکلام اکنون در مصاحبه با تابناک و در پاسخ این سؤال که «شما گفته‌اید روحانی بیش از یک میلیون رای نداشته است؛ دلیل شما برای چنین اظهاراتی چیست؟» اظهار داشت: صورت مسئله این نبوده که از ابتدا بگویم، روحانی یک میلیون بیشتر رای نداشته است. داستان این گونه بود که آقای سعید حجاریان در اظهارنظری گفته‌اند، بدنه اجتماعی رای آقای روحانی اصلاح‌طلبان هستند و اگر اصلاح‌طلبان از ایشان ناامید شوند، چیزی برای آقای روحانی و دولتش نمی‌ماند.پس از این سخنان آقای حجاریان،‌آقای حجت‌الاسلام اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری حرف بدی زد و به آقای حجاریان بی‌احترامی کرد. ایشان گفت: آقای حجاریان بیکار است و خدا کاری برای ایشان جور کند تا ایشان سرش گرم شود تا این قدر حرف‌های بی‌جا نزند.

آقای نوبخت نیز پاسخی که به آقای حجاریان دادند، بی‌ادبانه بود. من از رفتار اینها خیلی خوشم نیامد. البته دوست هم نداشتم به این داستان بپردازم که روحانی چقدر رای دارد.زیباکلام که چند ماه پیش‌ نیز مدعی شده بود روحانی به طور تصادفی انتخاب شده، در مصاحبه با تابناک تصریح کرد: بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان بود که 19 میلیون رای برای دولت به همراه آورد.وی چند روز پیش در مصاحبه با نسیم گفته بود: با روحانی و نزدیکانش در برخی موضوعات مخالف هستم به دلیل اینکه مدتی است می‌گویند ما مستقل هستیم و پیروزی ما مدیون هیچ کس نیست؛ اینها گزافه‌گویی است. کسی از آقای نوبخت و امیری صالحی و بانک و نعمت‌زاده و فریدون انتظار ندارد که این کار را بکنند یا آن کار را. ولی اینکه فکر می‌کنند آنها بودند که باعث پیروزی روحانی شدند نشان می‌دهد سخت در اشتباهند چرا که بدنه اجتماعی که باعث این پیروزی شد، اصلاح‌طلبان بودند.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...