نسخه چاپی

دوست ندارم به هر قیمتی در استقلال بازی كنم

عکس خبري -دوست ندارم به هر قيمتي در استقلال بازي کنم

رضا عنايتی مهاجم فصل گذشته صبای قم که سابقه بازی در استقلال و سپاهان را دارد، معتقد است که شانس دو تیم برای برد در بازی فردا برابر است. او در ابتدای حرف هایش تاکید می کند که دوست دارد استقلال برنده این بازی شود و در این مورد می گوید:« در این بازی طرفدار استقلال هستم ولی اميدوارم نماينده‌های فوتبال ايران بازی خوبی را به نمايش بگذارند.»

او در پاسخ به این سوال که شانس كدام تيم برای برد بيشتر است خاطرنشان می کند:«شانس هر دو تيم 50-50 است. اين درست كه سپاهان از شرايط ميزبانی استفاده می‌كند ولی استقلال هم در همه جای ايران طرفدار دارد. من معتقدم هر تيمی كه شايسته باشد به مرحله بعد صعود خواهد كرد.هر دو تيم مهره‌های خوب و با تجربه‌ای دارند. به نظر من هر تيمی كمتر اشتباه كند برنده خواهد شد، در ضمن اتفاقات فوتبال نتيجه را رقم خواهد زد.»

او در پاسخ به این سوال که فكر می‌كنی كليدی‌ترين بازيكنان اين بازی چه كسانی باشند می گوید:«در سپاهان محسن بنگر، سيدجلال حسينی و نويدكيا مهره‌های كليدی هستند و برونو سزار هم در خط حمله خيلی خطرناك است. در استقلال هم خسرو حيدر نقش مهمی خواهد داشت و آرش برهانی هم مهاجم خطرناكی است. مجتبی جباری هم در خط هافبك يك مهره تعيين كننده است.»

عنایتی هنوز برای فصل آینده تصمیم خاصی نگرفته و این در حالی است که بحث حضور او در استقلال شنیده می شود.او در این مورد می گوید:«استقلال گزينه اول من است و تا چند روز ديگر همه چيز مشخص می‌شود. با این حال چند پیشنهاد خیلی خوب از تیم های تهرانی و شهرستانی دارم ولی هنوز نتوانستم تصمیم بگیرم. از طرفی دوست ندارم به هر قیمتی در استقلال بازی کنم و برخی مسائل برایم مهم است. هنوز تکلیف کادر فنی و مدیریت این باشگاه معلوم نیست و من هم باید منتظر بمانم.»

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...