نسخه چاپی

پیام تبریك ابطحی به شیخ فتنه گر

حجت الاسلام محمد علی ابطحی، از مشاوران ارشد مهدی كروبی در انتخابات سال 1388، طی متن كوتاهی كه در صفحه فیس بوك خود نوشت، سالروز تاسیس حزب اعتماد ملی را به اعضای این حزب و مهدی كروبی تبریك گفته است.


حجت الاسلام محمد علی ابطحی، از مشاوران ارشد مهدی کروبی در انتخابات سال 1388، طی متن کوتاهی که در صفحه فیس بوک خود نوشت، سالروز تاسیس حزب اعتماد ملی را به اعضای این حزب و مهدی کروبی تبریک گفته است.
ابطحی در صفحه فیس بوکش نوشته است: سالگرد تاسیس حزب اعتماد ملی را به شیخ دوست داشتنی و پر محبتمان، آقای کروبی – که خدا رفع حصرش کند – و سایر اعضای شورای مرکزی تبریک میگویم. به امید فعالیت های مجدد این حزب و حرکت های مدنی ، قانونی.
ابطحی صبح روز سه شنبه 26 خرداد در جریان فتنه پس از انتخابات بازداشت شد و پس از آزادی با راه‌اندازی یک صفحه شخصی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، به بیان نقطه نظرات خود درباره حوادث مختلف کشور پرداخت.
وی در اولین جلسه رسیدگی به جرائم متهمان سیاسی حوادث بعد از انتخابات در مردادماه 88، تاکید کرد که "سال 84 که وی برای حضور در انتخابات مطرح شده بود، بنده مخالفت کردم چرا که این مقطعی که وی در سیستم حکومتی حضور نداشت، می‌توانست توهماتی برای موسوی ایجاد کند که این توهمات به کشور آسیب می‌زد"

ابطحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح می‌کند: اصلی‌ترین اتفاقی که در این انتخابات افتاد و البته در طول برگزاری، قبل و بعد از انتخابات هم مطرح بود، مسئله تقلب است. بنده البته جایی مطرح کردم که تقلب یک اسم رمز آشوب شده است که در آن لشکرسازی برای تقلب وجود داشت و تمرین پهن شدن مردم هم در خیابان‌ها هم در آن موجود بود؛ کار بدی کردم که در راه‌پیمایی‌ها شرکت کردم ولی کروبی به بنده گفت که ما با این رای کم نمی‌توانیم مردم را به خیابان‌ها دعوت کنیم.
"تقلب واقعا در ایران وجود نداشت چرا که در انتخابات سال 84 وقتی فاصله کروبی و احمدی‌نژاد کمتر از نیم میلیون بود، وزارت کشور خاتمی نپذیرفت که کلمه تقلب مطرح شود لذا کروبی تخلف در انتخابات را مطرح می‌کرد و بنده تعجب می‌کنم که در این انتخابات با وجود اختلاف 11 میلیونی چگونه بحث تقلب پذیرفته می شود"

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...