نسخه چاپی

واگذاری پرونده عراق به «بندر بن سلطان»

روزنامه فلسطینی "المنار" به نقل از منابع آگاه خبر داد: حامیان" بندر بن سلطان" رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان توانستند باكمك برخی همپیمانان خارجی، نظر "ملك عبدالله" پادشاه عربستان و اطرافیان وی را نسبت به برگرداندن بندر بن سلطان به نظارت بر سرویس های اطلاعاتی در قالب مشاور امنیتی پادشاه در امورتروریسم، جلب كنند.


روزنامه فلسطینی "المنار" به نقل از منابع آگاه خبر داد: حامیان" بندر بن سلطان" رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان توانستند باکمک برخی همپیمانان خارجی، نظر "ملک عبدالله" پادشاه عربستان و اطرافیان وی را نسبت به برگرداندن بندر بن سلطان به نظارت بر سرویس های اطلاعاتی در قالب مشاور امنیتی پادشاه در امورتروریسم، جلب کنند.
این روزنامه افزود: حامیان شاهزاده همچنین از پادشاه خواستند وی را همچنان ناظر بر پرونده عراق و حمایت از تروریستها ابقا نماید.
این در حالی است که "بندر بن سلطان" در ماموریت قبلی اش یعنی نظارت بر پرونده سوریه شکست خورده بود و در سایه مدیریتش، حمایت از تروریست ها گسترش یافته و بسیاری از مردم سوریه کشته شدند و ارتباط با اسرائیل افزایش یافت.
منابع این رسانه گفتند که در برگرداندن بندر بن سلطان به حوزه اداره سرویس های اطلاعاتی، طرف های غربی دخالت کرده و در جلسه ای که در یکی از کاخ های اقامت "ملک عبدالله" در مغرب تشکیل شده بود، این طرف ها مسئله به کارگیری مجدد این شاهزاده سعودی بعد از کناره گیری وی از سمت قبلی اش را مطرح کرده بودند.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...