نسخه چاپی

پایان داستان جنجال برانگیر كارت پایان خدمت جعلی

اسماعیل حسن‌زاده درباره وضعیت كارت پایان خدمت سعید حلافی بازیكن تیم پیكان كه مسئولان فجر سپاسی معتقد بودند جعلی است، گفت: با توجه به استعلامی كه از سازمان نظام وظیفه گرفتیم، كارت معافیت حلافی درست و قانونی صادر شده بود اما با توجه به اعتراض فجری‌ها سازمان نظام وظیفه و كمیسیون پزشكی تشخیص دادند كه او تنها باید معاف از رزم می‌شد و به این ترتیب از 29 تیرماه 93 سرباز به حساب می‌آید.


اسماعیل حسن‌زاده درباره وضعیت کارت پایان خدمت سعید حلافی بازیکن تیم پیکان که مسئولان فجر سپاسی معتقد بودند جعلی است، گفت: با توجه به استعلامی که از سازمان نظام وظیفه گرفتیم، کارت معافیت حلافی درست و قانونی صادر شده بود اما با توجه به اعتراض فجری‌ها سازمان نظام وظیفه و کمیسیون پزشکی تشخیص دادند که او تنها باید معاف از رزم می‌شد و به این ترتیب از 29 تیرماه 93 سرباز به حساب می‌آید.
وی با بیان اینکه حلافی باید به سربازی برود، تصریح کرد: در کمیسیون پزشکی سازمان نظام وظیفه ابتدا حلافی از رفتن به خدمت مقدس سربازی معاف و کارت پایان خدمت هم برای این بازیکن قانونی صادر شد اما مسئولان فجرسپاسی معتقد بودند که کارت پایان خدمت او جعلی است. پس از استعلام از نظام وظیفه، مشخص شد که کارت پایان خدمت حلافی درست بوده اما فجری‌ها بار دیگر اعتراض کردند و گفتند نامه‌های دیگری در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهند که نشان از جعلی بودن کارت پایان خدمت دارد.
رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: تا دو روز گذشته نامه‌ای از سوی مسئولان فجر در اختیار کمیته انضباطی قرار نگرفته اما سازمان نظام وظیفه در نامه‌ای به ما اعلام کرد که بار دیگر مسئله حلافی در کمیسیون پزشکی بررسی و به این نتیجه رسیده‌ایم که او تنها باید معاف از رزم می‌شد و باید به سربازی برود.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...