نسخه چاپی

سوء استفاده همایش‌ها و جشنواره‌ها از آرم تشكل‌های اقتصادی

كلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد تجار و فعالان اقتصادی یكی از رایج ترین جرائمی است كه در حوزه اقتصادی رخ می دهد و علی رغم تذكرات نهادهای قانونی و بالا رفتن سطح آگاهی مردم، هنوز هم این اتفاق به انحاء مختلف به وجود می آید و خسارت هایی را به بار می آورد.


کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد تجار و فعالان اقتصادی یکی از رایج ترین جرائمی است که در حوزه اقتصادی رخ می دهد و علی رغم تذکرات نهادهای قانونی و بالا رفتن سطح آگاهی مردم، هنوز هم این اتفاق به انحاء مختلف به وجود می آید و خسارت هایی را به بار می آورد.
همین چند وقت پیش بود که نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که فعالان اقتصادی باید مراقب کلاهبرداری به بهانه واریز «یارانه صنعت» باشند که این هشدار به موقع، جلوی بروز خسارت به عده ای از تجار و تولیدکنندگان کشورمان را گرفت.
اما کلاهبرداران و سوء استفاده کنندگان نیز هر از چند گاهی با یک ترفند جدید وارد صحنه می شوند و در اخرین نمونه از این اقدامات، خبر از سوء استفاده برخی همایش ها و جشنواره ها از آرم و لوگوی تشکل های تولیدی و صنعتی به گوش می رسد.
بر اساس اطلاعیه رسمی خانه صنعت، معدن و تجارت به مسئولان این تشکل مشهور در سراسر کشور ، با اشاره به اینکه همایش ها و جشنواره های مختلفی با موضوع تولید، صنعت و معدن برگزار می شود یادآور شده است که در این همایش ها از تشکل های تولیدی و صنعتی دعوت می شود به عنوان حامی معنوی آرم و لوگوی خود را اختیار شرکتهای مجری قرار دهند.
در این اطلاعیه با تاکید بر امکان سوء استفاده های احتمالی و لوزم حفظ و حراست از اعتبار خانه های صنعت، از همه تشکل های مذکور خواسته شده قبل از هرگونه همکاری، نظر مورتی خانه ایران مورد توجه قرار بگیرد.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...