نسخه چاپی

واكنش ها به اظهارات علی مطهری

نهاد رسمی دولت در مطلبی به تمسخر سخنان علی مطهری پرداخت

انتقاد شديد علي مطهري از عملکرد دولت در زمينه حجاب و عفاف در صحن علني مجلس واکنش هايي را در پي داشته است.در حالي که دولت به طور رسمي به اين اظهارات پاسخ نداده است به گزارش خبرآنلاين روزنامه ايران نهاد رسمي دولت در مطلبي به تمسخر اين سخنان پرداخت و نوشت:

«خدا رو شکر که احمدي نژاد هست والا مشخص نبود بعضي از اين بيماران رو چطور بايد درمان مي کرديم.»

روان پزشکان به اين بيماران توصيه کردن هر وقت دلشون درد اومد يا جاييشون سوخت به احمدي نژاد بد و بيراه بگن... . البته يه نفر داريم که حالش خيلي بده و جديدا گفته که احمدي نژاد بايد کلوپ شبانه و کاباره و... تاسيس کند. البته باز هم تاکيد مي کنم که گفتن اين جملات به رئيس جمهور به هيچ وجه توهين محسوب نمي شود! ولي اگه به ابروي بالاي چشم برخي ديگه اشاره شود، توهين بوده و برخوردهاي شديد خواهد شد!»در همين حال به گزارش ايرنا فاطمه آجرلو عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در واکنش به اظهارات علي مطهري خواستار پيگيري ادعاها و اتهامات علي مطهري عليه رئيس جمهور توسط قوه قضاييه شد.غضنفرآبادي نايب رئيس کميسيون قضايي مجلس نيز با بيان اين که صحبت هاي علي مطهري در مورد حجاب مصداق روشن افتراست به ايرنا گفت: رئيس جمهور مي تواند نسبت به سخنان ديروز وي شکايت کند.

حسين نجابت نماينده تهران نيز با بيان اين که علي مطهري مدعي اخلاق است اما اخلاق را رعايت نمي کند گفت: «مصونيت نمايندگان در اين زمينه نيست و درصورتي که شکايتي نسبت به سخنان مطهري توسط رئيس جمهوري مطرح شود قابل پيگيري خواهد بود.در همين زمينه به گزارش فارس سيدجواد ابطحي نماينده مجلس گفت که مطهري به سمت و سويي حرکت مي کند که مي خواهد در مجلس نهم به عنوان يک اپوزيسيون مخالف نظام فعاليت اش را ادامه دهد.در همين حال عزت ا... يوسفيان ملا عضو هيئت موسس فراکسيون رهروان ولايت در گفت وگو با فارس گفت: «صحبت هاي روز يکشنبه علي مطهري در صحن علني مجلس، صحبت ها و مواضع شخصي وي بوده و ارتباطي با مواضع فراکسيون رهروان ولايت ندارد.» کاظم جلالي دبير اين فراکسيون نيز به فارس گفت: اظهارات مطهري موضوع فراکسيون رهروان ولايت نيست و ما نقدهاي جدي به اين سخنان داريم.برخي ديگر از نمايندگان مجلس ازجمله محمد اسماعيل کوثري نماينده تهران، حميدرضا فولادگر نماينده اصفهان، سيدحسين نقوي نماينده ورامين و کاوه اشتهاري مديرمسئول پيشين روزنامه ايران در سخناني جداگانه از اظهارات علي مطهري در صحن علني مجلس انتقاد کردند.

علي مطهري همچنين در بخشي از سخنانش از آن چه که وي دخالت سپاه در انتخابات ناميد انتقاد کرده بود که سردار شريف سخنگوي سپاه پاسداران ضمن رد اين ادعا اعلام کرده بود؛ سپاه حق پيگرد حقوقي مدعيان دخالت سپاه در انتخابات را براي خود محفوظ مي داند.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...