نسخه چاپی

علوی: دخالتی درعراق نكرده و نمی‌كنیم

وزیر اطلاعات با اشاره به اینكه مردم عراق با پرچمداری مرجعیت از استقلال خود دفاع خواهند كرد گفت: ما دخالتی در عراق نكرده و نمی كنیم اما از حركت ملت عراق در جهت حفظ از كرامت و استقلال خودش حمایت جدی معنوی و سیاسی می كنیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات جمعه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون گروهک داعش و تحولات عراق اظهار داشت:ملت عراق یک ملت زنده و یک ملت هوشیار ویک ملتی است که همیشه از کرامت و عزت خودش دفاع کرده و آن زمانی که دولت انگلیس سعی کرد اراده خود را بر ملت عراق اعمال کند مراجع تقلیدی مانند آیت الله محمد تقی شیرازی در صحنه حضور پیدا کردند و مردم از استقلال و کرامت خودشان دفاع کردند.

وی افزود:امروز ملت عراق همان ملت است و با اگاهی بیشتر و عزم مصمم تر و با اتحاد بیشتر و دشمنان ملت عراق نمی توانند با این جنجال ها وحدت دولت عراق را از بین ببرند و عراق را در معرض تجزیه قرار دهند.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: ملت عراق امروز با پرچمداری مرجعیت مسیر خود را شناخته و در صحنه حضور پیدا خواهد کرد و کرامت و استقلال خود را همانند گذشته صیانت خواهد کرد.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه کشور ایران به عنوان دوست و برادر کشور عراق نمی تواند نسبت به این حوادث بی تفاوت باشد افزود:ما دخالتی در عراق نکرده و نمی کنیم اما از حرکت ملت عراق در جهت حفظ از کرامت و استقلال خودش حمایت جدی معنوی و سیاسی می کنیم.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...