نسخه چاپی

تغییرات مدیران دولتی حتی در پایین ترین سطح

با وجود اینكه رئیس جمهور در زمان تبلیغات انتخاباتیش به موضوع عزل و نصب ها در دولت جدید اشاره كرده بود و گفته بود كه با داس نمی آید اما عزل و نصب و تغییرات مدیران دولتی در پایین ترین سطح همچنان ادامه دارد.

با وجود اینکه رئیس جمهور در زمان تبلیغات انتخاباتیش به موضوع عزل و نصب ها در دولت جدید اشاره کرده بود و گفته بود که با داس نمی آید اما عزل و نصب و تغییرات مدیران دولتی در پایین ترین سطح همچنان ادامه دارد. محمد رضا خباز نماینده پیشین مجلس در یادداشتی در روزنامه آرمان به توجیه این تغییرات پرداخته است: « آنچه مسلم است اینکه این حق مسلم دولت است که برای پیاده کردن نظرات و اهداف خود، افرادی را به عضویت کابینه بیاورد که گفتمان و تفکر تدبیر و امید را قبول داشته باشند. اخیرا رئیس‌جمهور بعد از 10 ماه اعلام کردند فرماندارانی که سیاست دولت را قبول ندارند تعویض کنید و این کاملا امری طبیعی است بنابراین سوال جدی که در این میان مطرح می‌شود این است که چرا آقایان از این امر ناراحت هستند؟!»

وی در ادامه می‌نویسد: «. تصور دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که عموما هر رئیس جمهوری وقتی پیروز میدان می‌شود از کسانی استفاده می‌کند که تفکر وی را قبول داشته باشد فلذا آنچه مسلم است این که طیفی که دائما انتقاد می‌کنند چرا از اصولگرایان استفاده نشده لازم است به قبل از انتخابات باز گردند و نگاه کنند که آیا مدافع این تفکر بوده اند یا خیر و به عبارت بهتر بهتر از نگاه کنند از پیش از پیروزی در انتخابات چه کسانی از رئیس جمهور فعلی حمایت کرده‌اند. لذا این حق مسلم است که دولت از همفکران خود در کابینه و در بخش‌های مدیریتی استفاده کنند بنابراین ضمن تاکید بر فراجناحی بودن دولت باید اذعان کرد کسانی که تا دیروز مخالف و منتقد دولت بودند و هستند نباید توقع داشته باشند امروز دولت از افرادی که تفکری مخالف با دولت را دارند استفاده کند.»

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...