نسخه چاپی

دبیركل جبهه پایداری: همایش جبهه برگزار می‌شود

دبیركل جبهه پایداری از برگزاری مجمع عمومی این جبهه در مرداد ماه خبر داد و گفت: كمیته‌های جبهه پایداری و به ویژه كمیته فرهنگی به صورت منسجمی فعالیت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با بیان اینکه هر هفته جلسات جبهه پایداری تشکیل می‌شود و ما به صورت ماهانه با فقهای جبهه دیدار داریم، از برگزاری همایش این جبهه خبر داد.

آقاتهرانی تاکید کرد: ما می‌خواهیم کارمان طبق روال پیش رود اما این امر بستگی به هماهنگی‌ها و نظر اعضا دارد.

*برگزاری همایش جبهه پایداری

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا همایش این جبهه تا آخر شهریور برگزار می‌شود یا خیر، تصریح کرد: بله؛ ما از این جهت مشکلی نداریم و فقط دوستان باید بتواند آمادگی پیدا کنند.

وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی این جبهه طبق آیین‌نامه جبهه خبر داد و خاطرنشان کرد: ما باید طبق ضابطه مجمع عمومی داشته باشیم چرا که در حال حاضر حدود دو سال از فعالیت‌مان می‌گذرد از این رو باید مجمع عمومی و انتخابات جدید در جبهه برگزار شود.

*مجمع عمومی پایداری در مردادماه

آقاتهرانی ابراز امیدواری کرد که مجمع عمومی جبهه پایداری در سالگرد تأسیس این جبهه یعنی مرداد ماه برگزار شود.

به گزارش فارس، دبیرکل جبهه پایداری در پایان با اشاره به فعالیت منسجم کمیته‌های جبهه پایداری و به ویژه کمیته فرهنگی گفت: در حال حاضر محوریت کمیته فرهنگی را آقای نبویان بر عهده دارد اما افراد دیگری از جمله آقایان بی ریا،‌ جلالی، روانبخش و بنده نیز در این کمیته حضور داریم.

۱۳۹۳/۴/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...