نسخه چاپی

اهدای جایزه شعرخبرنگاربه یك ضدانقلاب!

هشتمین جایزه شعر خبرنگاران با تقدیر از یدالله رویایی شاعر ضدانقلاب و مشاور دفتر فرح پهلوی، به كار خود پایان داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مراسم پایانی جایزه شعر خبرنگاران عصر روز جمعه ششم تیر با حضور جمعی از شاعران، خبرنگاران و اهالی ادبیات و نشر در حالی در محل ستاد ساماندهی فعالیت های سازمان های مردم نهاد شهر تهران برگزار شد که در پایان این مراسم از یدالله رویایی شاعر ضدانقلاب که انقلاب اسلامی را دروغ خوانده و در فتنه 88 با انتشار بیانیه‌هایی از حامیان فتنه حمایت کرده بود، تقدیر شد.

براساس این گزارش، جایزه شعر خبرنگاران که در 7 دوره گذشته به ترتیب از عمران فلاحی، سیمین بهبهانی، محمد علی سپانلو، جواد مجابی، احمدرضا احمدی و مفتون امینی تجلیل کرده بود، در هشتمین دوره از یدالله رویایی به عنوان شاعر پیشکسوت تقدیر و لوح سپاس و تندیس این دوره را به وی اهدا کرد.

در این مراسم، جواد مجابی درباره‌ رویایی و موضوع «شعر حجم» سخنرانی کرد و محمدحسین مدل به نمایندگی از او که در فرانسه سکونت دارد، تندیس و لوح تقدیرش را گرفت.

یدالله رویایی قرار بود در جشنواره شعر فجر امسال نیز که با شعار «چند صدایی» برگزار می‌شد، به عنوان مهمان ویژه برای شعر خوانی دعوت شود که با اعتراض فعالان انقلابی حوزه ادبیات و نشر کشور این دعوت صورت نگرفت.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...