نسخه چاپی

ماجرای شلوارك هنرمندان و توضیح دوباره قاسمخانی

مهراب قاسم خانی به واكنشها به جوابیه اش در مورد اعتراضات به شلوارك پوشیدنش و هزینه سفر به برزیل ، باز هم جوابیه ای نوشت.

در این مطلب که در صفحه شخصی او در فیس بوک منتشر شده، او گفته که یادداشت قبلی را برای گروهی محدود نوشته بوده و نه برای چاپ در مطبوعات. او در بخش دیگری از این مطلب آورده:
دوستانی که من رو میشناسن و با کارهام آشنا هستن و یا یادداشت هایی که بعضی اوقات در فضای مجازی مینویسم میخونن میدونن که لحن من در این یادداشت ها طنزه و معمولا دارم با مواردی که به هر دلیلی ذهنم رو مشغول کردن شوخی میکنم. این وسط عده ای هم که متاسفانه از حس طنز هیچ بهره‌ ای نبردن بیخودی ماجرا رو جدی میگیرن و واکنش اشتباه نشون میدن. کماکان اعتقاد دارم که من نماینده خودم هستم و نه دیگران و نه مردم کشورم. حتی تعدادی از دوستان همسفرم هم با یادداشت قبلی من موافق نبودن و بعضی هم خودشون رو نماینده ایران میدونن. ولی برای من این سفر یک سفر شخصی و تفریحیه...
دوستانی که به بیت المال اشاره میکنن و یا این که اعتراض دارن که چرا ما به این سفر فرستاده شدیم، دقت کنن که همه ما با بودجه شخصی به این سفر اومدیم. ...

باز هم اعتقاد دارم که ماجرای شلوارک پوشیدن بعضی از ماها بعد از این که از یه بازی فوتبال دوستانه برمیگشتیم ارزش تیتر شدن و روی جلد رفتن نداشت. اون هم در شرایطی که خبرهای خیلی مهم تری در جهان در حال وقوعه، دیده شدن و تیتر شدن زانو به پائین ما اوج بی سلیقگی بود.

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...