نسخه چاپی

قوچان نژاد: باید به تیم ملی افتخاركنیم

رضا قوچان‌نژاد در مراسم استقبال از تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: باید به تیم ملی افتخار كرد ما توانستیم تنه به تنه آرژانتین بزنیم و خدا را شكر نمایش خوبی از خود ارائه كنیم و همگان به این تیم امید پیدا كردند.

رضا قوچان‌نژاد در مراسم استقبال از تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: باید به تیم ملی افتخار کرد ما توانستیم تنه به تنه آرژانتین بزنیم و خدا را شکر نمایش خوبی از خود ارائه کنیم و همگان به این تیم امید پیدا کردند.

وی افزود: 90 درصد زحمات تیم ملی بر گردن کی‌روش بود و هرچقدر از او تشکر کنم کم است. افتخار می‌کنم مربی مثل کی‌روش سرمربی‌مان بود و گلم در جام جهانی را به او تقدیم می‌کنیم.

قوچان‌نژاد در مورد ماندن کی‌روش گفت: از جانب خودم می‌گویم برای ما باعث افتخار است که او بماند کی‌روش واقعاً محبوب و حرفه‌ای است و امیدوارم در تیم ملی همچنان بماند.

مهاجم تیم ملی در مورد آینده خود گفت: 20 ساعت در هواپیما بودم و خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم اما به زودی تیم خود را انتخاب خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا پس از جام جهانی برای او حسرتی باقی نماند، گفت: بعد از بازی با بوسنی از اینکه اوت شدیم ناراحت بودم اما باید افتخار کنیم چون زحمت‌مان را کشیدیم و خوب کار کردیم چون کی‌روش یک تیم پرافتخار درست کرد شاید یک امتیاز کسب کردیم اما با توجه به امکاناتی که داشتیم این یک امتیاز هم کار بزرگی بود.

وی گفت: اگر مقابل آرژانتین داوری پنالتی را می‌گرفت و گل دوم بوسنی که آفساید بود را هم داور آفساید اعلام می‌کرد 100 درصد شرایط دیگری پیدا می‌کردیم

۱۳۹۳/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...