نسخه چاپی

سوء استفاده میلیونی شاگرد !

شاگرد مغازه با كینه توزی از حساب صاحبكارش ۱۲ میلیون تومان سرقت كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، رئيس پليس فتاي توليد وتبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان خراسان جنوبي گفت: شکايت فردي مبني براين که از حساب بانکي وي در مدت زمان کوتاهي مبلغ ۱۲ ميليون تومان به سرقت رفته است دريافت شد اما او اعلام کرد که به کسي مظنون نيست.

به گفته سرهنگ"سيدغلامرضا حسيني" با گرفتن اظهارات شاکي، مهندسان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات با انجام تحقيقات ميداني وسايبري دريافتند که فردي با داشتن اطلاعات کامل حساب بانکي شاکي اقدام به خريد اينترنتي کرده است.

وي افزود: کارآگاهان با به دست آوردن سرنخي دريافتند که تمامي سرقت ها از حساب شاکي توسط شاگرد وي انجام شده است.

وي عنوان کرد: کارآگاهان پليس فتا با هماهنگي هاي لازم فرد مورد نظر را دستگير کردند، وي ابتدا در پليس فتا منکر هرگونه سرقت بانکي شد ولي با نشان دادن ادله ديجيتالي ومستندات، متهم ۲۲ ساله لب به اعتراف گشود و اظهار داشت مدتي نزد صاحبکارم کار مي کردم و او تمامي اموال ،حساب هاي بانکي ،دسته چک و... را به دليل اعتماد به من سپرده بود، من با فعال کردن رمز دوم کارت هاي بانکي وي تمامي مشخصات را نزد خودم نگهداري کردم.

متهم ادامه داد: به دلايلي بعد از مدتي از محل کار اخراج شدم و با مشخصات بانکي وي اقدام به خريد هاي اينترنتي از حساب شاکي کردم.

سرهنگ حسيني تصريح کرد : با اعتراف متهم وانجام صورت جلسه انتظامي و باتوجه به شکايت شاکي متهم همراه با پرونده به دادسراي عمومي انقلاب فرستاده شد.

۱۳۹۳/۴/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...