نسخه چاپی

حجت الاسلام پناهیان تبیین كرد:

وظیفه ما در فتنه بدتر از دجال چیست؟

امام رضا(ع) می‌فرمایند در فتنه‌های آخرالزمان فتنه‌ای هست بدتر از فتنه دجال، كسانی از فتنه بدتر از دجال حمایت می‌كنند كه اهل‌بیت(ع) را دوست دارند.

حجت الاسلام پناهيان در جمع نمازگزاران مسجد وليعصر (عج) در بلوار اباذر تهران با اشاره به حوادث جاري و وظيفه ما در اين مقطع زماني، سخنان قابل توجهي بيان كرده است كه فراز مهم آن توسط پايگاه خبري نما در ادامه تقديم مي گردد:
آقای كورانی ـ که یکی از محققین روایات عصر ظهور است و کتابی به نام «عصر ظهور» دارند ـ می‌گویند این عبدالله‌ای که در حجاز هست همان عبداللهی است که در روایات آمده است که وقتی از دنیا برود باید برای ظهور روزشماری کنید. چند سالی هست که همه منتظرند از دنیا برود، چون خیلی مریض است. حتی در روایت این مطلب هم آمده است كه تا مدت‌ها هم مرگش را پنهان می‌کنند. الان فضا را نگاه می‌کنید ممکن است مرده باشد، ولی مرگش را پنهان کرده باشند.
علائم ظهور خیلی با اتفاقاتی که الان دارد در زمان ما می‌افتد مشابهت دارند، به‌حدی که اگر این اتفاقات واقعاً علامت ظهور نباشند، علی‌القاعده باید اهل‌البیت(ع) می‌فرمودند یک بار دیگر در شام و عراق کشتار می‌شود، اما آن علامت ظهور نیست و بعد از آن این اتفاق خواهد افتاد، چون نعوذبالله اهل‌بیت(ع) نمی‌خواهند ما را اغفال کنند و یک علامتی بگویند که ده تا شبیه آن باشد. این نبردهایی که الان دارد در منطقه انجام می‌گیرد، همه یا مقدمه سفیانی است یا همان است که در جریان سفیانی اعلام شده است. ان‌شاءالله همین طور باشد و بداع حاصل نشود و تأخیر نیفتد. ان‌شاءالله به ظهور بسیار نزدیک شده باشیم. وظیفه ما چيست؟
در فتنه‌های آخرالزمان فتنه‌ای هست بدتر از فتنه دجال. این را امام رضا(ع) می‌فرمایند. فتنه بدتر از دجال چه فتنه‌ای است؟ کسانی از فتنه بدتر از دجال حمایت می‌کنند که اهل‌بیت(ع) را دوست دارند. «إِنَّ مِمَّنْ يَنْتَحِلُ مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَيْتِ». آنها چه کار می‌کنند؟ با دشمنان اهل‌بیت(ع) دوستی و با دوستان اهل‌بیت(ع) دشمنی می‌کنند. *
الان در منطقه چه کسی دارد جلوی استکبار جهانی و تکفیری‌ها مقاومت می‌کند؟ تکفیری‌ها خودشان دارند می‌گویند دشمن اولشان جمهوری اسلامی، ولی‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی است که جلوی آنها ایستاده است. سربازان ولی‌فقیه در اقصی نقاط عالم بودند که رفتند سوریه و آنها را پس زدند. باید محکم بایستیم و دفاع کنیم. یک وقت نروید سراغ کلیات که بله! قرآن واقعاً کتاب خوبی است. زحمت کشیدید. اهل‌بیت(ع) کلاً خوبند. خب حالا کو؟ مصداق اهل‌بیت(ع) در زندگی تو کجاست؟
من و تو که هی نباید به حاشیه بزنیم و به حواشی بپردازیم. مستقیم از آقا دفاع کنید ببینيد چه نورانیتی پیدا می‌کنید. ولایت فقیه را جدی بگیرید و از هیچ کسی هم واهمه نداشته باشید.
دین کسی که ولی‌فقیه را قبول ندارد، فایده ندارد. ولایت فقیه را قبول نداری می‌خواهی چه کار کنی؟ مملکت را بدهیم دست اسرائیل. لابد حتماً برای امام حسین(ع) هم سینه می‌زنی. این که خیلی خنده‌دار می‌شود. ما باید رسماً از آقا دفاع کنیم. حرف حق اثر خودش را خواهد گذاشت.



* کتاب وسائل الشیعه ی شیخ حر عاملی ، ج۱۶ ، باب وجوب حب المؤمن وبغض الكافر وتحريم العكس ، صفحه ی ۱۷۹، حدیث شماره ی۲۱۲۸۹:

وفي ( صفات الشيعة ) عن محمد بن موسى بن المتوكل ، ( عن محمد بن يحيى ، عن أحمد بن محمد ) ، عن الحسن بن علي الخزاز قال : سمعت الرضا ( عليه السلام ) يقول : إن ممن ينتحل مودتنا أهل البيت من هو أشد فتنة على شيعتنا من الدجال

راوی می گوید، از حضرت رضا علیه السلام شنیدم که می گفت: قطعا در بین کسانی که مودت و دوستی ما اهل بیت را انتخاب کردند، افرادی هستند که فتنه یشان بر شیعیان ما ، از فتنه ی دجال شدیدتر است.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...