نسخه چاپی

توصیه خاتمی به افراطیون مواظب باشید ایجاد حساسیت نكنید

همزمان با تقلای برخی اعضای حزب منحله مشاركت برای احیای این حزب تحت پوشش نامی دیگر، خاتمی از آنان خواست از افرادی استفاده نكنند كه حساسیت ایجاد كنند

همزمان با تقلای برخی اعضای حزب منحله مشارکت برای احیای این حزب تحت پوشش نامی دیگر، خاتمی از آنان خواست از افرادی استفاده نکنند که حساسیت ایجاد کنند.به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا، برخی احزاب منحله به دنبال بازسازی خود هستند. اخیراً برخی اعضای حزب منحله مشارکت دیداری با خاتمی داشته و گفته‌اند می‌خواهند با نام جدید به فعالیت‌های خود ادامه بدهند.بر اساس این گزارش خاتمی این اقدام را «خوب» دانسته اما تاکید می‌کند نباید به افراد افراطی و تندرو اجازه ورود بدهند.خاتمی گفته است: چنین افرادی باعث به وجود آمدن حساسیت بر روی هیئت مرکزی این تشکل می‌شوند.گفته می‌شود یکی از دلایل تصمیم جدید، آغاز فعالیت‌های حزبی محمدرضا عارف است. برخی اعضای حزب منحله مشارکت معتقدند که عارف در حال جذب بدنه اصلاح‌طلبان است. از این رو حزب منحله مشارکت برای عقب نماندن از عارف به تکاپو افتاده است.

یادآور می‌شود اغلب اعضای مرکزیت حزب مشارکت در آشوب‌انگیزی سال‌های 78 و 88 نقش فعال داشته و شماری از آنان بازداشت شدند. به این اعتبار صرف تغییر نام برای تداوم خیانت‌های گذشته، صرفاً در حد حیله‌های بنی‌اسرائیلی ارزیابی می‌شود و نمی‌تواند توجیه‌کننده فعالیت‌های ساختارشکنانه افراطیون باشد.چند ماه پیش نیز عبداله نوری‌ خواستار یارگیری انتخاباتی از افرادی شده بود که حساسیت‌برانگیز نباشند و آفتابی شدن آنها، خاطرات بد مجلس ششم را نزد حاکمیت زنده نکند.افراطیون و جریان نفاق جدید با همین شیوه توانستند در پوشش برخی مسئولین اجرایی به ظاهر خنثی و میانه، در برخی دستگاه‌های دولتی مهره‌چینی کنند.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...