نسخه چاپی

سكوت علی آبادی بخاطر نزدیكی با رئیس‌جمهور

عکس خبري -سکوت علي آبادي بخاطر نزديکي با رئيس‌جمهور

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی گفت: علی‌آبادی از نزدیكان رئیس جمهور است و نمی‌تواند در مورد تغییرات اخیر صحبت كند.


به گزارش نما، مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌گو با فارس درباره تغییرات رخ داده در روسای فدراسیون‌ها در فاصله باقی‌مانده تا المپیک لندن گفت: من کاملا با برکناری و انتصاب مخالف بودم. باید مجمعی باشد و اگر شخصی مشکلی دارد، خیانتی کرده و یا اشتباهی داشته در مجمع مطرح شده و بعد تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: متأسفانه سنگ غلط را بعد از من بنا گذاشتند و اساسنامه را تغییر دادند و این اختیار به رئیس ورزش داده شده تا تغییرات را ایجاد کند.

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک با بیان اینکه دنیامالی واقعا در رشته قایقرانی تلاش کرده است ، اظهار داشت: وقتی اصل اشتباه باشد تبعات تعلیق نیز خواهیم داشت. می‌گوییم فدراسیون‌ها غیردولتی هستند اما هر شخصی را دوست دارند می‌گذارند و هر کسی را دوست دارند برمی‌دارند. اگر رئیسی مشکل دارد دلیل را به همه بگویند در غیر اینصورت رئیس فدراسیون اگر فعال هم باشد معلوم نیست که باقی می‌ماند یا خیر.

هاشمی‌طبا درباره اظهارات سجادی مبنی بر اینکه گفته بود آیا ندیدید در جریان جام جهانی فوتبال سرمربی را تغییر می‌دهند، تصریح کرد: این مقایسه عذر بدتر از گناه است. از وقتی اساسنامه تغییر پیدا کرده هر گونه که دوست دارند کار می‌کنند.

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی در پاسخ به این سؤال که کمیته در این اوضاع سکوت کرده و آیا نباید در این شرایط علی‌آبادی موضع‌گیری داشته باشد، عنوان کرد: کمیته نمی‌تواند دخالتی داشته باشد اما می‌تواند موضع‌گیری کند. البته علی‌آبادی از نزدیکان رئیس‌جمهور است و نمی‌تواند صحبتی کند، حتی اگر موافق تغییرات نباشد.

وی درباره اینکه بعضی گفته‌اند این تغییرات به دلیل این است که عده‌ای برای کسب پست‌های کمیته پس از المپیک در تلاش هستند، تصریح کرد: چنین اتفاق مشابهی نیز در زمانی که من رئیس کمیته ملی المپیک بودم افتاد. رئیس سازمان وقت شروع به تغییر و تحول کرد تا عده‌ای بتوانند در مجمع حضور پیدا کنند. راه حل کار این است که اساسنامه به شکل زمان مهرعلیزاده تغییر کند و فدراسیون‌ها به استقلال برسند.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...