نسخه چاپی

افزایش سقف تسهیلات مسكن مهر

یك روز پس از تكذیب خبرعباس آخوندی مبنی بر افزایش ۲ تا ۳ میلیونی سقف تسهیلات مسكن مهر توسط روابط عمومی وزارت راه، قائم مقام وزیر راه از افزایش دو تا سه میلیون تومان وام مسكن مهر برای اتمام واحدهای نیمه تمام مسكن مهر خبر داد.

به گزارش نما، دیروز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در پیامکی خبر منتشر شده به نقل از وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش 20 تا 30 میلیون ریال سقف تسهیلات مسکن مهر را نادرست اعلام کرد. این در حالی است که به فاصله کمتر از 24 ساعت خبری به نقل از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر روی سایت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت که خبر تکذیب شده قبلی را تایید می‌کند.

احمد اصغری مهرآبادی در این‌باره گفت: برخی واحدهای مسکن مهر که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد هستند و نیاز به مبلغی برای تکمیل دارند با افزایش تسهیلات بانکی بین دو تا سه میلیون تومان مورد مساعدت قرار می گیرند.

وی تأکید کرد: همچنین علاوه بر داشتن شرایط ذکر شده، افزایش مبلغ تسهیلات شامل پروژه هایی می شود که اصل تسهیلات آنها بین 20 تا 22 میلیون تومان بوده است زیرا که با در نظر گرفتن مبلغ افزایش یافته، نباید مبلغ کل تسهیلات بیش از 25 میلیون تومان شود.

وی بیان کرد: با تأیید شورای پول و اعتبار در دولت یازدهم برای انجام تعهدات و تکمیل واحدهای نیمه تمام مبلغ 2000 میلیارد تومان به سقف کلی تسهیلات اضافه شد. بدین ترتیب سقف کلی تسهیلات مسکن مهر از 48 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

مهرآبادی یادآور شد: خوشبختانه این مبلغ از محل وصول اقساط توسط بانک مرکزی به بانک مسکن عودت شد تا طی دوره تنفس 3 ساله اعطایی صرف انجام تعهدات فعلی و تکمیل طرح های نیمه تمام شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...