نسخه چاپی

12حمله هوایی به غزه در اولین روز رمضان

جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی در اولین روز از ماه مبارك رمضان، و در ادامه تجاوزات سه هفته اخیر كه شدت گرفته است، 12 بار غزه را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری «عرب48» فلسطین خبر داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در سپیده‌دم امروز یکشنبه 12 بار غزه را مورد هدف قرار دادند.


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علاوه بر 3 حمله‌ای که دیشب به یک سامانه پرتاب موشک در مرکز غزه داشته، 9 حمله دیگر نیز به دو پایگاه‌های ساخت اسلحه در شمال و مرکز غزه و پایگاه‌های مربوط به فعالان فلسطینی صورت گرفته است.


یک سخنگوی ارتش این رژیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش اسرائیل تا زمانیکه از آن خواسته شود علیه هرگونه اقدام تروریستی علیه اسرائیل وارد عمل شود، به عملیات‌های خواهد ادامه خواهد داد.


دیشب پس از اصابت یک موشک مقاومت به ناحیه صنعتی «سدروت» در سرزمین‌های اشغالی، یک کارخانه در این منطقه به آتش کشیده شد. موشک مزبور از غزه و در واکنش به شهادت چندین فلسطینی در روزهای اخیر شلیک شده است.


پیش از اصابت این موشک به کارخانه، آژیر هشدار حمله موشکی در ناحیه «سدروت» و «هوف اشکلون» به صدا درآمده بود. منابع صهیونیستی پس از پرتاب این موشک گزارش دادند که احتمالا نوار غزه تا ساعتی دیگر هدف حمله گسترده جنگنده‌های اسرائیلی قرار می‌گیرد.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...