نسخه چاپی

وزش شدید باد در جنوب تهران

كارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینكه طی امروز و فردا در برخی مناطق كشور از جمله جنوب استان تهران شاهد وزش شدید باد همراه با گرد و غبار خواهیم بود، گفت: دمای هوا طی دو روز آینده در نوار شمالی كشور خنك می‌شود.

به گزارش نما، گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: طی امروز و فردا در برخی مناطق واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس و همچنین برخی مناطق واقع در جنوب شرق کشور وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها طی روز جاری در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل شدید‌تر می‌شود، افزود: این امر به شکی است که در مناطق مزبور به دنبال بارش‌های رگباری پراکنده و کوتاه مدت، سیلابی شدن مسیل‌ها و معابر عمومی دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه طی روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندارن و گلستان شدید‌تر می‌شود، ابراز داشت: بر همین اساس شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق خواهیم بود.
گودرزی با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه هفته جاری برخی نواحی سواحل جنوبی دریای خزر به خصوص در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی با رعد و برق را تجربه می‌کنند، بیان داشت: دمای هوا طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی می‌یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه دریای خزر طی دو روز‌ آینده مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت:‌ طی امروز و فردا شاهد وزش باد شدید در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان، قم، مرکزی و جنوب تهران خواهیم بود که با کاهش کیفیت هوا در این مناطق همراه می‌شود.

گودرزی همچنین با اشاره به وزش باد در جنوب استان تهران و بروز گرد و غبار محلی، افزود: امشب در ارتفاعات این کلانشهر شاهد رشد ابر خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه حداکثر دمای هوای تهران طی روز جاری 40 درجه سانتی‌گراد است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که طی دو روز آینده دمای هوا در پایتخت حد و 2درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...