نسخه چاپی

ساعت پخش سریال‌های‌ رمضانی

سریال‌های "فاخته" محمود معظمی، "هفت سنگ" علیرضا بذرافشان، "مدینه" سیروس مقدم و مجموعه اپیزودیك "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" قرار است از شبكه‌های دو، سه، یك و تهران روی آنتن بروند .

به گزارش نما به نقل از نسیم، سريال "فاخته" به کارگردانی محمود معظمی، اولین سریالی است که در شبهای ماه رمضان روی آنتن میرود.

براین اساس مجموعه تلويزيوني"فاخته" به تهيه‌كنندگي داوود قچاق از امروز، 8 تير ساعت 18 در کنداکتور شبکه دو قرار می‌گیرد.

ثريا قاسمي، كمند اميرسليماني، فريبا نادري، عبدالرضا اكبري، شهرام عبدلي، نگين معتضدي، فرخ نعمتي و رحيم نوروزي ازجمله بازیگران این مجموعه هستند. «فاخته» نوشته علي اكبر محلوجيان درباره دختري از يك خانواده فرهيخته است كه درست اول ماه رمضان به سن تكليف رسيده و تمام اعمال ديني بر او واجب مي‌شود.

شبکه سه نیز سريال «هفت سنگ» به كارگرداني عليرضا بذرافشان را ساعت 21 روی آنتن می‌برد. اين مجموعه گویا قرار است از يكشنبه تا سه شنبه هفته جاري ساعت 22:30 پخش شود و پس از آن هرشب ساعت 21 به روي آنتن شبكه سه مي‌رود.

بهنام تشكر، مهدي سلطاني، شبنم مقدمي، الهام پاوه‌نژاد، سعيد پورحسيني، فرناز رهنما و عزت‌الله مهرآوران از بازیگران سریال شبکه سه محسوب میشوند.

«مدينه» سيروس مقدم نیز قرار است هرشب ساعت 22:15 از شبكه یک سیما پخش خواهد شد. پريوش نظريه، شبنم مقدمي، مهرداد ضيايي، مهدي سلطاني، آتيلا پسياني، رضا رويگري، مهرداد صديقيان و .. بازیگران این مجموعه هستند.

پخش مجموعه اپیزودیک "شايد براي شما هم اتفاق بيافتد" نیز از امشب ساعت 23 از شبكه تهران آغاز خواهد شد.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...