نسخه چاپی

عكس : آشتی ساركوزی و كامرون

عکس خبري -عکس : آشتي سارکوزي و کامرون

البته هزینه این كوتاه آمدن پیشتر از سوی دیوید كامرون پرداخت شد؛ چرا كه او نیز مانند همتای دیگرش یعنی خانم مركل آلمانی از ریاست جمهوری مجدد ساركوزی در انتخابات پیش روی این كشور حمایت كرد.

نیکلای سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که این روزها به شدت در پی جلب حمایت های ملی و بین المللی برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری است سرانجام با نخست وزیر انگلیس آشتی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی میل، سارکوزی که از چند هفته پیش به خاطر تصمیم دیوید کامرون مبنی بر وتوی معاهده مالی اتحادیه اروپا با او جنگی لفظی و نشان دادن رفتاری سرد و بی تفاوت را آغاز کرده بود سرانجام در یک نشست رسمی در پاریس با او خوش و بش و دیده بوسی کرد و ظاهرا به همه کدورت ها پایان داد.

البته هزینه این کوتاه آمدن پیشتر از سوی دیوید کامرون پرداخت شد؛ چرا که او نیز مانند همتای دیگرش یعنی خانم مرکل آلمانی از ریاست جمهوری مجدد سارکوزی در انتخابات پیش روی این کشور حمایت کرد.

سارکوزی پیشتر و در پی تصمیم انگلستان مبنی بر وتوی معاهده مالی جدید اتحادیه اروپا برای پایان دادن به بحران مالی به شدت از او انتقاد کرد و حتی در برابر دوربین های تلویزیون از دست دادن به دیوید کامرون سرباز زد که این کار او با انتقادات شدیدی در انگلستان و فرانسه مواجه شد و برخی از روزنامه های انگلستان نیز نخست وزیر خود را به خاطر این خفت و خاری مورد سرزنش قرار دادند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...