نسخه چاپی

احمدی نژاد: از سودان حمایت می‌كنیم

عکس خبري -احمدي نژاد: از سودان حمايت مي‌کنيم

رییس جمهوری اسلامی ایران و مشاورعالی رییس جمهور سودان بر ضرورت گسترش و ارتقا سطح روابط دوجانبه و بین المللی میان تهران – خارطوم تاكید كردند.


به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (سه شنبه)، در دیدار مصطفی عثمان اسماعیل مشاور عالی رییس جمهور سودان با اشاره به روابط و همکاری های بسیار گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و سودان بر لزوم فعال کردن تمامی ظرفیت ها و استعدادهای موجود در دو کشور در راستای تعمیق و گسترش همه جانبه مناسبات و تلاش برای تسریع در اجرای توافقات دوجانبه تاکید کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه امروز مستکبران و دشمنان بشریت، ملت ها و دولت های مستقل از جمله ایران و سودان را تحت فشار قرار داده اند، تصریح کرد: در چنین شرایطی وظیفه همه ملت ها و دولت های مستقل این است که با همدلی و برادری و پشتیبانی از یکدیگر در برابر زیاده خواهان ایستادگی کنند چرا که این شرایط پایدار نبوده و مطمئناً در آینده ملتها با صبر، استقامت و توکل بر خدا پیروز خواهند بود.

دکتر احمدی نژاد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم سودان ایستاده و از هر اقدامی در جهت پیشرفت و گسترش روابط با این کشور پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

مصطفی عثمان اسماعیل مشاور عالی رییس جمهور سودان نیز در این دیدار ضمن تسلیم پیام کتبی عمر البشیر رییس جمهور کشورش به دکتر احمدی نژاد بر لزوم تقویت و گسترش مناسبات تهران - خارطوم در بخش های مختلف تاکید کرد و خواستار استفاده از تجربیات، حمایت ها و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های گوناگون شد.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...