نسخه چاپی

واكنش وزیر دولت یازدهم به ادعای حجاریان

نعمت زاده با بیان اینكه روحانی با حمایت مردم رئیس‌جمهور ۸۰ میلیون ایرانی است،‌ افزود: كسانی كه رای روحانی در انتخابات را تنها یك میلیون می دانند سخت در اشتباه هستند و این كمال ناشكری است.

به گزارش نما، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن وتجارت در گفتگو با نسیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "نظر شما درخصوص ادعای برخی از چهره‌های شاخص جریان اصلاحات که گفته‌اند رای آقای روحانی در انتخابات سال قبل بخاطر اصلاح طلبان بوده و اگر آنها نباشند آقای روحانی هم نخواهد بود، چیست" اظهارداشت: کمال ناشکری و کم لطفی است که کسی چنین حرفی بزند چرا که این مردم بودند که واقعا به صحنه آمدند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ به شخصه به عنوان یکی از مسئولین ستاد انتخاباتی روحانی که حضوری شبانه روزی در ستاد داشتم شاهدعشق و شور مردم بودم.

وی افزود: مردم در سال 92 بخاطر مسائل و مشکلاتی که در سالهای گذشته دیده بودند، به حرکت های نو و امید بخش اعتماد کرده و به آقای روحانی رای دادند.

نعمت زاده حضور مشتاقانه مردم در میدان را عامل اصلی پیروزی روحانی دانست و اظهار داشت: مذاکرات، مناظره ها و سخنرانی های روحانی با استقبال مردم در انتخابات مواجه شد.

وی با بیان اینکه روحانی رئییس جمهور 80 میلیون ایرانی است،‌ تصریح کرد: روحانی، رئیس جمهور کل ملت ایران است و برای یک رئیس جمهور فرقی نمی کند چه کسی به وی رای داده و چه کسی رای نداده است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در پایان و در پاسخ به این سوال که برخی از اصلاح طلبان رای روحانی را در انتخابات تنها یک میلیون دانسته و بقیه رای را منتسب به جریان خود می‌دانند،‌ پاسخ شما به این افراد چیست؟ خاطرنشان کرد: کسانی که چنین حرفی میزنند، سخت اشتباه می کنند.

گفتنی است اخیرا سعید حجاریان و صادق زیباکلام در گفتگوهایی ادعا کرده بودند: اصلاح طلبان اگر بشکنند روحانی هم می شکند و اگر اصلاحات نباشد،روحانی هم وجود نخواهد داشت و رای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 تنها یک میلیون رای بوده است.

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...