نسخه چاپی

دارندگان كارت‌سوخت این خبر را بخوانند

عکس خبري -دارندگان کارت‌سوخت اين خبر را بخوانند

همه دارندگان كارت‌های هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیكلت به منظور تثبیت مشخصات كارت و محاسبه باقیمانده و حفظ آن در كارت‌های هوشمند سوخت، لازم است تا بیست و پنجم خرداد امسال با مراجعه به یكی از جایگاه‌های سوخت كشور، حداقل نسبت به یك نوبت سوخت گیری اقدام كنند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طي اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا بیست و پنجم خرداد امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است كه همه دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت به منظور تثبیت مشخصات کارت و محاسبه باقیمانده و حفظ آن در کارت‌های هوشمند سوخت، لازم است تا بیست و پنجم خرداد امسال با مراجعه به یکی از جایگاه‌های سوخت کشور، حداقل نسبت به یک نوبت سوخت گیری اقدام کنند.

شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي هشدار داده است كه در صورت عدم سوخت گیری در مدت زمان مشخص شده ، سهمیه کارت سوخت به طور کامل حفظ نخواهد شد.

دارندگان کارت هوشمند سوخت برای آگاهی بیشتر می‌توانند با سامانه پاسخگویی 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس بگیرند

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...