نسخه چاپی

اگر فدراسیون مرا می‌خواهد درخواست كتبی بدهد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر فدراسیون فوتبال می‌خواهد با من همكاری كند باید پیشنهادش را به صورت مكتوب ارائه كند.

کارلوس کی‌روش که به همراه دآ کروز، میگو و گاسپار (دستیارانش) به فدراسیون فوتبال آمده بود، پس از جلسه با علی کفاشیان در خصوص علت حضورش در فدراسیون گفت: برای پیگیری جزئیات ریز و برخی کارهای کادرفنی به فدراسیون آمدم. ضمن اینکه در این فرصت علی کفاشیان نظرات و مراتب تشکر و تقدیر خود را به خاطر حضور پرقدرت ایران در دور مقدماتی و مرحله نهایی جام جهانی به من منتقل کرد.

وی ادامه داد: من هم دوباره این فرصت را پیدا کردم تا تقدیر و تشکر خودم را به علی کفاشیان اعلام کنم که این فرصت فوق‌العاده را در اختیار من قرار داد تا بتوانم در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی کار کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در آخر جلسه کفاشیان بار دیگر تمایل خود را برای ادامه همکاری شخص من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان داد. در 11 ماه گذشته علاقه و تعهد خودم را برای همکاری با ایران نشان دادم و طبق همین امر هم ادامه می‌دهم اما اکنون صحبت کردن مهم نیست. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت جدی می‌خواهند با من ادامه دهند باید مکتوب این موضوع را اعلام کنند.

کی‌روش خاطرنشان کرد: اگر به صورت مکتوب درخواست داده شود من و فدراسیون فوتبال فکرهای خود را می‌کنیم اگر توانستیم به توافق برسیم با هم ادامه می‌دهیم و اگر نه به عنوان دوست باقی می‌مانیم.

وی ادامه داد: باز هم تکرار می‌کنم بسیار خوشحالم که با فدراسیون فوتبال ایران کار کردم اما الان دیگر جایی برای صحبت کردن نیست و اگر فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد با من همکاری کند باید پیشنهادش را به صورت مکتوب ارائه کند تا ببینیم بعد از آن چه می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان این موضوع که هیچ وقت از تکرار تشکر کردن خسته نمی‌شود، گفت: باز هم باید از این فرصت استفاده و از تمام آنها که در این مدت از من حمایت کردند تشکر کنم. از هواداران، بازیکنان، مسئولان اداری و خیلی از مربیانی که به من کمک کردند، ممنونم. من از صمیم قلب دست آنها را می‌فشارم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا زمان خاصی را برای فدراسیون در خصوص تمدید قراردادش مشخص کرده است، گفت: زمان خاصی را برای فدراسیون تعیین نکرده‌ام و نمی‌دانم چه زمانی تکلیف این مسئله روشن می‌شود.

وی در مورد اینکه بازگشتش به همراه کاروان تیم ملی ایران از جام جهانی به ایران به معنای تمایلش برای همکاری است، عنوان کرد: به هیچ وجه نمی‌خواهم خودم را با مربیان دیگر مقایسه کنم. من هیچگاه از مسئولیت‌های پیش‌رو فرار نمی‌کنم و بدون اینکه توجه کنم که چه اتفاقی قرار است بیفتد با تیمم به ایران برگشتم. جالب نیست که پس از پایان تورنمنتی مربی یک تیم به همراه تیمش برنگردد و بخواهد برود. این مدل من است و کاری به دیگران ندارم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه دوستان زیادی در این چند سال در ایران دارم، اظهار داشت: من با صلح به ایران آمدم و اکنون نیز با صلح در اینجا حضور دارم. اگر احتیاج به رفتن من باشد بار دیگر با صلح برمی‌گردم.

کی‌روش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان و کفاشیان اعلام کردند که به دلیل مسائل مالی نتوانستند قرارداد کی‌روش را تمدید کنند، گفت: نمی‌خواهم در این باره اظهارنظری انجام دهم. همانطور که گفتم 11 ماه در این باره صحبت کردم و اکنون وقتی برای صحبت شفاهی نیست. تنها زمانی تصمیم‌گیری می‌کنم که پیشنهاد مکتوب داشته باشم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...