نسخه چاپی

صاعقه جان مرد 30 ساله را گرفت

وقوع رعد و برق شدید و برخورد صاعقه، جان مرد 30 ساله از اهالی روستای كردكندی بستان‌آباد، را گرفت.

به گزارش نما به نقل ازایسنا مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، با اعلام این خبر گفت: در پی یک مورد صاعقه‌زدگی مرد 30 ساله در روستای کردکندی بستان‌آباد در ساعت 18 عصر روز گذشته هشتم تیرماه اهالی روستا مرد حادثه دیده را به پایگاه اورژانس کردکندی انتقال دادند.

حبیب حسینقلی‌زاده ادامه داد: متاسفانه اقدامات احیایی صورت گرفته بر روی این فرد موثر واقع نشد و تکنسین‌های حاضر در صحنه، مرگ این مرد را بر اثر سوختگی ناشی از صاعقه‌زدگی در محل تایید کردند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت 20 عصر روز گذشته در کیلومتر 30 جاده شبستر - تسوج حوالی روستای حیدرآباد خبر داد.

وی یادآور شد: شش سرنشین خودروی سواری پراید که در این حادثه زخمی شده بودند توسط عوامل اورژانس تسوج، شبستر و سیس به بیمارستان شبستر منتقل شدند.

به گفته حسینقلی‌زاده، وجود روستاهای حاشیه جاده، وجود اراضی کشاورزی در حاشیه راه‌های اصلی و فرعی، تردد انواع اداوات کشاورزی در حاشیه راه‌ها خلاف جهت، مجهز نبودن این خودروها به علائم هشدار دهنده مانند مثلت خطر شب رنگ و حرکت با چراغ خاموش ... از جمله عواملی است که در وقوع تصادفات تراکتور تاثیر بسزایی دارد.

۱۳۹۳/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...