نسخه چاپی

اعتراف بازیكنان والیبال لهستان

بازیكنان تیم ملی والیبال لهستان ضمن شایسته خواندن ایران به قدرت میهمان خود پس از دو بازی اعتراف كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، وینارسکی کاپیتان تیم والیبال لهستان پس از شکست مقابل ایران در نشست خبری اظهار کرد: ایران آنقدر خوب بازی کرد که ما هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم باید به تیم ایران به خاطر بازی خوبش تبریک بگویم ما بازی پراشتباهی مقابل این تیم نمایش گذاشتیم و نتوانستیم از برتری خود در ست سوم بهره ببریم. امیدوارم که هفته آینده در خانه بتوانیم مقابل ایران بازی بهتری انجام دهیم.

* کونارسکی: دفاع روی تور ایران خیلی خوب بود

ملی‌پوش والیبال لهستان گفت: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و این ایران بود که از اشتباه‌های ما به سود خود استفاده کرد و برنده شد. تیمی که اشتباه‌هایش کم باشد و خیلی زود امتیازهای از دست داده را جبران کند برنده می‌شود امروز ما در هر سه ست می‌توانستیم برابر ایران به پیروزی برسیم اما در لحظه‌های حساس اتفاق‌هایی می‌افتاد که نمی‌توانستیم برابر آن کاری انجام دهیم. اشتباه‌هایمان زیاد بود.

او در پاسخ به این سوال که لهستان تیمی با یک پاسور قدرتمند به نام فابیان است اما چرا آبشارهای ناموفقی داشت بیان کرد: چیزی که شما می‌گویید درست است اما حریف در دفاع خوب کار کرد. دریافت‌های خوبی هم داشتند.البته دو تیم از یکدیگر آنالیز خوبی انجام داده بودند و دیدید که هم ما و هم ایران می‌توانستیم دست یکدیگر را بخوانیم با این حال معتقدم چیزی که امروز به ما ضربه زد استفاده نکردن از برتری‌مان بود. بارها از حریف پیش افتادیم اما همه چیز جبران شد.

بازیکن شماره 3 لهستان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند بازی دوم نزدیک‌تر شود اما این اتفاق نیفتاد آیا لهستان از نظر روانی تخلیه شده بود، بیان کرد: نه فکر نمی‌کنم این طور باشد. ما آماده برد بودیم و دیدید که در هر سه ست فاصله امتیازی بسیار کم بود. راحت بگویم قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. توپ‌هایمان ساده از دست می‌رفت سرویس‌هایمان بی‌دقت بود و شاید جو سالن نیز بر عملکردمان تاثیر گذاشت.

* فابیان: حرفی برای گفتن ندارم

پاسور تیم ملی والیبال لهستان با بیان این مطلب که این تیم نسبت به بازی اول عملکرد بهتری برابر ایران داشت گفت: هر اشتباه ما یک موقعیت و یک امتیاز برای حریف ایجاد می‌کرد که ایران به خوبی از آن‌ها استفاده کرد. حرفی برای گفتن ندارم. پس از بازی نخست نیز گفته بودم باید سعی کنیم برای بازی دوم آماده شویم. در والیبال هر چه هست در میدان مسابقه است اما ما امروز نتوانستیم آنچه لازم است را انجام دهیم اما امروز نتوانستیم آنچنان که باید باشیم. همان اشتباه‌ها را تکرار کردیم و حریف آماده ما از آن‌ها استفاده کرد و برنده شد.

بازیکن شماره 11 لهستان در پاسخ به این سوال که امروز فاصله نزدیک‌تر بود چرا در لحظه‌های حساس تیم‌شان با یک افت شدید مواجه می‌شد، بیان کرد: ما برای بازی دوم آماده بودیم نسبت به دیدار قبلی نیز بهتر کار کردیم اما باز هم نتوانستیم آن اشتباه‌های جزئی که در نتیجه تاثیر داشت را تکرار نکنیم. این اشتباه‌ها دقیقا همان موقعیت‌هایی بود که بازیکنان ایران بدون نقص آن‌ها را به امتیاز تبدیل می‌کردند. به هر حال این مسابقه نیز تمام شد و ما نتیجه را واگذار کردیم. شاید خوب باشد که بگویم همین که نسبت به بازی اول بهتر بودیم، یک رشد محسوب می‌شود. در این مسابقه فاصله امتیازی کم بود. همین حساسیت را بالا برد. هر امتیاز می‌توانست در پیروزی یک ست تاثیرگذار باشد و همین حساسیت کار را بالا می‌برد. در هر حال به ایران تبریک می‌گویم دو برد شیرین کسب کردند و صعود کردند. مطمئنا با حمایت این همه تماشاگر، بازیکنان ایران انگیزه می‌گیرند و نمی‌خواهند آن‌ها با ناراحتی سالن را ترک کنند همین یک نیروی مضاعف برای تیم ایران است.

۱۳۹۳/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...