نسخه چاپی

راز موفقیت آلمان در جام جهانی برزیل لو رفت

شركت SAP و "انجمن فوتبال آلمان"(DFB) از راهكار جدیدی رونمایی كردند كه SAP Match Insights نام دارد و مخصوص مسابقات فوتبال طراحی شده است تا دقیق‌ترین تحلیل‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به صورت هوشمند و رایانه‌ای انجام شود.

به گزارش نما به نقل از دریچه خبر ، شرکت SAP اعتراف کرد که اگر تیم ملی فوتبال آلمان تاکنون با موفقیت در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل گام برداشته، فقط به خاطر تحلیل‌ها و بررسی‌های دقیق انجام شده توسط این نرم‌افزار جامع بوده است و مربی این تیم نیز با اعتماد به نرم‌افزار یاد شده توانسته است تا این مرحله با موفقیت گام بردارد.

منابع خبری اعلام کردند که موفقیت آلمان در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به طور کامل مدیون همکاری‌های دقیق و نزدیک شرکت نرم‌افزاری SAP و "انجمن فوتبال آلمان" است و این دو مرکز با کمک یکدیگر توانسته‌اند پیروزی‌های این تورنمنت بزرگ را رقم بزنند.

این راهکار نرم‌افزاری مبتنی بر سیستم تحلیلی جامع SAP HANA ساخته شده است و به عنوان یک فناوری پشتیبان برای تمرین، آماده‌سازی و مسابقات محسوب می‌شود که با بررسی دقیق مربوط به همه اعضای تیم ملی فوتبال آلمان و تیم مقابل، تمام احتمالات را در نظر می‌گیرد.

این راهکار همچنین می‌تواند حجم گسترده‌ای از اطلاعات را در هر لحظه مورد پردازش قرار دهد و از این طریق به مربی کمک کند تا در هر لحظه بهترین تصمیم را برای مدیریت تیم بگیرد و بتواند برحسب شرایط، کیفیت بازی را به بهترین شکل ارتقا دهد.

۱۳۹۳/۴/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...