نسخه چاپی

ایجاد وحشت به خاطر دختر مورد علاقه

چهارم تیر ماه ماموران كلانتری 126 تهرانپارساز یك مورد درگیری بر روی سكوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ساعت 19 و 40 دقیقه، چهارم تیر ماه ماموران کلانتری 126 تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ از یک مورد درگیری بر روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع و جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله در موقعیت حاضر و به بررسی پرداختند.

در بررسی های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد، دقایقی قبل برابر اعلام اتاق کنترل مترو فردی به عنوان آرمان 23 ساله اقدام به ورود به حریم ریلی، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است، که این کار موجب قطع برق و ایجاد ازدحام جمعیت و تاخیر در حرکت قطارها شده است. سپس ماموران در اقدامی ضربتی، متهم را بازداشت و از داخل تونل بیرون آورده و به اتاق حراست منتقل کردند.

متهم در اتاق حراست در حالی که ماموران را تهدید می کرد، گفت: من 16 سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام به ایران آمدم و امروز او را در ایستگاه مترو پیدا کردم ولی او به درخواست من جواب رد داد و من نیز دست به چنین اقداماتی زدم.

سپس دختر مورد علاقه آرمان که نازنین نام داشت به اتاق حراست دعوت شد و او نیز با تائید گفته‌های آرمان به عنوان شاهد به همراه پسر تبهکار به کلانتری منتقل شد. سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری 126 تهرانپارس گفت: پس از تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد.

۱۳۹۳/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...