نسخه چاپی

مخالفت AFC با درخواست رحمتی

هواداران تیم فوتبال سپاهان علیه مهدی رحمتی شعار دادند.

به گزارش فارس، درحالی که 30 دقیقه به آغاز دیدار دو تیم سپاهان و استقلال باقی مانده کری خاصی بین طرفداران دو تیم به وجود آمده است. هواداران استقلال در حمایت از تیم خود شعارهایی علیه سپاهانی ها سر می دهند و سپاهانی ها هم رفتار متقابلی دارند.

*غلامحسین فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال ساعت 16 در هتل استقلالی ها حاضر شد و از آنها خواست با قدرت در زمین حاضر شوند. وی اکنون در جایگاه ویژه حضور دارد.

*مهدی رحمتی و رحمان احمدی ساعت 19:40 همزمان وارد زمین شدند که البته هواداران سپاهان نسبت به رحمتی واکنش نشان دادند. هواداران سپاهان علیه رحمتی شعار دادند و رحمان احمدی را تشویق کردند.

*عزیز محمدی رئیس سابق سازمان لیگ برتر در ورزشگاه حضور دارد.

*با توجه به مخالفت AFC مهدی رحمتی نتوانست در سالروز درگذشت ناصر حجازی پیراهن وی را بپوشد.

* آتیلا حجازی به محض ورود به زمین مورد استقبال طرفداران استقلال قرار گرفت.

*بازیکنان دو تیم استقلال و سپاهان ساعت 19:45 وارد زمین شدند. خسرو حیدری با جانواریو، نویدکیا، سید جلال حسینی و مهدی جعفرپور خوش و بش کرد. وی همچنین برای دقایقی با هاشم بیک زاده به خوش و بش پرداخت.

* علیرضا مرزبان به محض ورود به زمین به سمت هنکه مربی آلمانی آبی پوشان رفت و به او خوشامد گفت. پژمان منتظری نیز برای دقایقی با مرزبان به صحبت پرداخت.

*میشائیل هنکه که از حضور پرشور هواداران به وجد آمده با موبایل خود از هواداران فیلم گرفت.

*حنیف عمران زاده به محض دیدن سید جلال حسینی با وی صحبت کرد و حرکات آنها نشان می داد که در حال کری خوانی برای یکدیگر هستند.

دیدار سپاهان و استقلال ساعت 20:30 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند.

۱۳۹۱/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...