نسخه چاپی

واكنش ژرمن‌ها پس از برد مقابل الجزایر

سرمربی تیم ملی آلمان پیروزی بر الجزایر را برد اراده دانست.

تیم ملی آلمان در پایان 120 دقیقه تلاش نفس‌گیر توانست الجزایر را در دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و برای نهمین بار راهی دور یک چهارم نهایی جام جهانی شود.

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از کسب نخستین پیروزی تاریخ فوتبال ژرمن‌ها برابر الجزایر، عنوان کرد: این بازی پیروزی اراده بود. ما در نیمه نخست بد بودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. باید بازی را در 90 دقیقه تمام می‌کردیم.

او ادامه داد: خدیرا و شورله تیم را به حرکت درآوردند. همه بازیکنان در وقت اضافه نهایت تلاش خود را کردند.

او با اشاره به عملکرد خوب نویر برابر بازیکنان الجزایر گفت: این بسیار خوب است که او از دروازه‌ بیرون می‌آید و توپ‌ها را از آن خود می‌کند.

لوو در پایان عنوان کرد: چنین رقابتی در هر تورنمنت وجود دارد که تیم و بازیکنان در آن باید تا نهایت توان خود مبارزه کنند.

فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان هم در پایان بازی گفت: وقتی تیم از فرصت‌هایش استفاده نمی‌کند، آن وقت باید راهی وقت اضافه شود. ما در نیمه دوم می‌توانستیم کار را تمام کنیم. هرچند از قبل هم می‌دانستیم که این بازی بسیار دشوار خواهد بود. در این مسابقه درست این موضوع را به چشم دیدیم.

آندره شورله، زننده گل نخست بازی هم گفت: ما برنامه متفاوتی داشتیم اما الجزایر کارش را به خوبی انجام داد. فرقی نمی‌کند که چگونه اما نکته مهم این است که ما در یک چهارم نهایی حاضریم در صحنه گلزنی کمی خوش‌شانس بودم. ما باید برابر فرانسه عملکرد دیگری را از خود نشان دهیم.


پر مرتساکر مدافع تیم ملی آلمان هم پس از برد 2 بر یک برابر الجزایر عنوان کرد: از من چه انتظاری دارید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. مهم این است که ما در یک چهارم نهایی حاضریم. 16 تیم پایانی جام جهانی، حریفان آسانی نیستند. آیا شما یک جام جهانی موفق را انتظار دارید یا اینکه ما فوتبالی زیبا را به نمایش بگذاریم. الجزایر کار را برای ما بسیار دشوار کرد و در پایان با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

مانوئل نویر، سنگربان آلمان‌ها هم بعد از مسابقه گفت: ما اکنون بیش از 120 دقیقه بازی کردیم و همین هم کار را در بازی با فرانسه برایمان سخت می‌کند. فکر می‌کنم ما باید هدفمندانه‌تر رو به جلو بازی کنیم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...