نسخه چاپی

واكنش مظلومی به شكست و استعفا

سرمربی استقلال در مورد اینكه مسابقه با سپاهان بازی خداحافظی او بود گفت: هیچ چیز معلوم نیست و در جلسه هیئت مدیره همه چیز مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر صفر برابر سپاهان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی آنطور که فکر می‌کردیم، نشد و بازی خوبی انجام ندادیم. در نیمه اول می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم اما گل زودهنگام حریف برنامه‌های ما را به هم ریخت. تعویض‌هایی که انجام دادم به خاطر آوردن مهاجم بود اما موقعیت گلی نداشتیم.

وی افزود: سپاهان مزد زحماتش را گرفت. بازیکنان این تیم خیلی دویدند و در زمین کاملاً موفق بودند. برنامه‌های تاکیتکی این تیم کاملاً اجرا شد. درنیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و مهاجمان را بیشتر کردم اما سپاهان در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و به آنچه می‌خواست، رسید.

سرمربی استقلال با اشاره به توهین‌های هواداران سپاهان به رحمتی گفت: به خاطر توهین‌ها و شعارهایی که علیه رحمتی دادند ابراز تأسف می‌کنم. رحمتی در دقیقه 30 می‌خواست به خاطر این اتفاق تعویض شود. نباید به خاطر یک بازی اخلاق را زیرپا گذاشت. او بازیکن تیم ملی ایران است.

مظلومی در مورد اینکه این مسابقه بازی خداحافظی او با استقلال بود گفت: هیچ چیز معلوم نیست. در جلسه هیئت مدیره همه چیز مشخص می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنان این تیم فشار زیادی تحمل می‌کردند، گفت: فشار روی استقلال هست. همه از بازیکنان انتظار داشتند و آنها با وجود مشکلاتی که بود زحمت خود را کشیدند و ما به این مرحله رسیدیم اما گل دقایق اولیه در زمین حریف تمرکز ما را به هم ریخت. گل ناگهانی خوردیم.

مظلومی در مورد اینکه دروازه‌بان تیم ملی باید آستانه تحملش را بالا ببرد، تصریح کرد: آستانه تحمل هم حدی دارد. از دقیقه یک به او بد و بیراه گفتند. رحمتی خانواده‌اش را دوست دارد. یک بازی فوتبال ارزش این مسائل را ندارد. در هر صورت به آن هواداران سپاهان که تیم‌شان را تشویق کردند خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: از دقیقه 25 بازی مهاجمان را بلند کردم تا آنها گرم کنند و نیروهای تهاجمی را به تیم اضافه کردم اما موقعیتی برای گلزنی نداشتیم. فشار روانی زیادی روی استقلال بود و خواسته‌هایی که داشتیم برآورده نشد. برنامه‌‌ای که ما داشتیم انجام نشد و خط هافبک ما امروز اشتباهات زیادی داشت.

مظلومی در مورد اینکه گفته بود جواب توهین سپاهانی‌ها را در زمین مسابقه می‌دهم خندید و گفت: نتوانستیم جواب‌شان را بدهیم.

وی با دفاع از عملکرد خود در استقلال عنوان کرد: استقلال در زمان یک نایب قهرمانی آورده، قهرمان جام حذفی شده، از گروه‌مان صعود کرده‌ایم و 4 دربی را هم پشت سر هم برده‌ایم. با این حال من خودم را به هواداران بدهکار می‌دانم هرچند نتایج بدی نگرفتیم.

سرمربی استقلال در مورد مسائل فنی بازی با سپاهان گفت: طراحی کرده بودیم که در نیمه اول بازی را در زمین حریف کنترل کنیم. برای همین هافبک‌های زیادی گذاشتیم. جباری، خسرو حیدری و تیموریان در جای اصلی خود بازی می‌کردند. شاید برخی از ترکیب استقلال انتقاد کنند و بگویند با تک مهاجم بازی کرده‌ایم اما ما موقعیت گلزنی نداشتیم.

مظلومی در مورد بازی پژمان منتظری گفت: از پژمان منتظری تشکر می‌کنم. او در تمرین دیروز پایش پیچید و با آمپول خودش را به این بازی رساند. وقتی هم گل تیم می‌خورد همه مقصرند. به تک‌تک بازیکنان وظیفه یارگیری سپردیم اما پس از گلی که خوردیم شرایط روحی بازیکنان به هم ریخت نباید. فراموش کنیم سپاهان خط حمله قوی‌ای دارد.

وی در مورد اینکه اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، چه نتیجه ای داشت، گفت: قطعاً نتیجه فرق می‌کرد زیرا 100 هزار هوادار استقلال به ورزشگاه می‌آمد و نتیجه چنین نمی‌شد.

مظلومی در مورد وضعیت استقلال برای فصل آینده گفت: این تیم باید تقویت شود. ما نیاز به یک سانتر فوروارد سرزن داریم. این مسئله برای ما معضلی بود. باید در تیم تغییراتی ایجاد شود.

مظلومی در مورد شایعه بازگشت فرهاد مجیدی گفت: از حضور مجیدی در استقلال استقبال می‌کنیم.

۱۳۹۱/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...